חברה לביצוע פוליש לרצפה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

מזל טוב! סיימתם שיפוץ לבית, או שפשוט מתחשק לכם לשדרג את מראה הרצפה ולהעניק לה פוליש. אין ספק שזה צעד מצוין, היות ופוליש לרצפה יעניק לרצפה שלכם ברק ומראה נוצץ. גם נראות הבית תיראה אחרת.

כל חברה לביצוע פוליש לרצפה המתמחה בתחום באופן מקצועי תוכל להציע לכם מספר סוגים של פוליש. איך תדעו לבחור מה מתאים לכם, ומה עליכם לעשות כדי להתחיל? מיד תדעו את כל הפרטים.

חברה לביצוע פוליש לרצפה – כאן הולכים על הרצפה בכיף

כשאתם מסתכלים על מרצפות נקיות, לעיתים אתם תוהים איך זה בעצם קורה. ומה גורם להן להיראות כל כך מבריקות. בבתי מלון, בצימרים, וגם בכנסים כלשהם בהם אתם נכנסים והכניסה מרשימה ומנצנצת.

ישנם שלושה סוגים של פוליש לרצפה שיכולים להתאים לכם. פוליש סילר, פוליש וקס, ופוליש קריסטל. שלושת אלו יהפכו את הרצפה שלכם לתכשיט מבריק כמו שתמיד חלמתם עליה. אך כדאי שתלמדו על כל אחד ואחד מהם.

מהם שלושת סוגי הפוליש העיקריים

פוליש ווקס

למי שלא מכיר, ווקס הוא חומר דמוי שעווה המבריק את הרצפה והופך אותה לחלקה. בהברקת הרצפה עם פוליש ווקס חברה לביצוע פוליש לרצפה תמרח את הווקס באופן אחיד. הפוליש נעשה על ידי מכונה עם גלגל המסתובב ובכך יוצר אחידות.

חשוב לדעת שזהו פוליש חיצוני בלבד וההברקה נעשית באמצעות הווקס הנמרח על הרצפה, ללא החדרת חומרים נוספים אל תוך הרצפות.

פוליש סילר

זהו פוליש שנעשה על ידי מריחת חור חיצוני על המרצפות. סילר הוא לא חומר שמטרתו לצורך ניקיון אלא יותר לצורך איטום. הסילר שומר ומגן על המרצפות שלכם מלכלוכים וגם מלחות. אך יש לו גם תכונות הברקה לרצפה, ולכן הוא נעשה גם כפוליש.

תהליך פוליש סילר אינו תהליך הנעשה עם מכונה ייחודית לשם כך. מורחים אותו על הרצפה עם מברשת או עם רולר. הסילר חייב להיות מותאם אישית לסוג הרצפה שלכם, ואת זה אנשי המקצוע אמורים להתאים.

אם אתם מעוניינים לבצע את הפוליש לבד היות ואין צורך במכונה, דאגו להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר. חבל שתהרסו את המרצפות שבסך הכל רציתם שיהיו מבריקות, מנצנצות ונקיות.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל, הקרוי בפי אנשי המקצוע גם 'הברקה קריסטלית' נעשה עם מכונה מיוחדת. המכונה מקרצפת היטב את הרצפה עם שילוב של כמה חומרי הברקה.

זהו תהליך הכולל בתוכו כמה שלבים, ובכל אחד מהם חברת הניקיון המבצעת פוליש לרצפה משתמש בחומר אחר. החומרים חודרים אל תוך המרצפות בזמן הקרצוף.

אם יש לכם רצפת גרניט פורצלן יש דבר אחד חשוב שכדאי שתדעו. מומחי לבנדר שירותי ניקיון ופוליש ממליצים לבדוק את הנושא עמם לפני שתגשו לעשות פוליש על רצפת גרניט פורצלן. ישנם סוגי פוליש שעלולים להזיק לרצפה מסוג זה.

איך תדעו איזה סוג פוליש מתאים למרצפות שלכם

כל חברה לביצוע פוליש לרצפה תרצה את הטוב ביותר למענכם. ולכן, כשאתם שוכרים חברה מקצועית ומומחית בתחומה בדקו איתה היטב מה מתאים לכם.

אם אנחנו לרגע נעשה סדר בנושא, פוליש קריסטל הוא בעל חומרי הברקה מעולים ואפקטיבי מאד. הסיבה לכך היא כי החומרים חודרים ממש אל תוך המרצפות תוך כדי הקרצוף. זהו פוליש עמיד עם תוצאות מעולות. יחד עם זאת, ישנם עוד סוגים ושיקולים שיש לקחת.

מצב המרצפות

על מנת להזמין פוליש למרצפות חשוב לדעת שאם הרצפה היא ישנה, היא עלולה להתפורר. ולכן פוליש קריסטל במקרה זה יכול לעשות נזק רב.

במקרה של מרצפות ישנות מומלץ להזמין פוליש ווקס או פוליש סילר. פוליש סילר גם יעניק חיזוק למרצפות ישנות.

כמו כן, אם הרצפה שחוקה או שרוטה פוליש על רצפה במצב כזה לא יסייע לכם וחבל על בזבוז הכסף והזמן. במקרה כזה תוכלו לבצע ליטוש, ולאחר הליטוש פוליש לרצפה.

תקציב הוא פרמטר קריטי

זה ברור שתקציב הוא שיקול כבד מאד בכל הנושאים הקשורים לניקיון הדירה, שיפוץ ועוד. יחד עם זאת כשמדובר בפוליש לרצפה, יש לשים חשיבה נוספת. אם למשל אתם בוחרים בפוליש מסוג הברקה קריסטלית עליכם לקחת בחשבון שהוא יקר יותר. פוליש סילר או פוליש וקס זולים יותר משמעותית, בהפרש של עד 2,000 ₪ אפילו.

כמה אנשים מתהלכים על הרצפה?

לא תאמינו, אבל זה שיקול שכדאי לקחת בחשבון לפני שאנחנו מזמינים פוליש לרצפה. מהסיבה הפשוטה שאם יש הרבה תנועה בחדר, הפוליש לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן.

פוליש סילר ופוליש ווקס הם סוגים המתלכלכים מהר ונגרמים עליהם שריטות מתנועה מרובה או הזזה של ריהוט. פוליש קריסטל, או אם תרצו, 'הברקה קריסטלית' לא ישרט ולא יתלכלך. הסיבה לכך היא כי הוא מורכב מכמות חומרים משולבת, ומחדיר את החומרים אל תוך המרצפות בקרצוף.

איך בוחרים חברה לביצוע פוליש לרצפה

הבחירה באנשי המקצוע לצורך פוליש נעשית כמו בחירה בכל איש מקצוע. עשו זאת לאחר קבלת המלצות. בחרו באנשי מקצוע עם וותק, ניסיון, ומומחיות בתחום ועם יחסי אנוש אדיבים.

לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית עם וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום המספקים ניקיון ברמה גבוהה.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי החלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבת הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי ואדיב. התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

דרג

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button