חברת פוליש וניקיון

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

שיא הקיץ עוד רגע כאן. וזה בדיוק הזמן שבו אנחנו רואים מעברי דירות, שיפוצים או חידושים ללא שיפוצים מאסיביים מדי. זה גם בדיוק הזמן שבו אנחנו רואים ביקוש גבוה עבור חברת פוליש וניקיון לדירות.

בין אם סיימתם מעבר, שיפוץ או רכשתם דירה חדשה מקבלן אתם הרי זקוקים לשירות נקיון ופוליש. ורצוי שתעשו זאת לפני הכניסה לבית. הבחירה לרוב נעשית על סמך תחושות בטן, אך רצוי שתעשו זאת על סמך המלצות וחוות דעת. אחרי הכל, אתם מפקידים את נקיון הבית והמרצפות בידי אנשי המקצוע.

חברת פוליש וניקיון – כאן גרים בכיף

איך תבחרו אם כך חברת פוליש וניקיון מומלצת המתאימה לכם, ולצרכים של הדירה שלכם? יש כמה דרכים:

המלצות

הסתייעו בחברים ובהמלצות, בררו אצל המשפחה או אצל היקרים לכם מי השתמש בשירות של חברת פוליש וניקיון איכותית. כך תקבלו המלצות רלוונטיות ובעלות אסמכתא.

רשתות חברתיות וגוגל

חיפוש ברשתות החברתיות ובגוגל יכול להביא לכם תוצאות נהדרות. השתמשו גם בתחושות הבטן שלכם, בדקו חוות דעת, ביקורות. וודאו שהן אכן אותנטיות כמה שניתן. ישנן גם קבוצות רלוונטיות ופלטפורמות מקצועיות בהן תוכלו לראות המלצות רלוונטיות.

לא סוגרים הזמנה בשיחת טלפון

הזמנות של חברת פוליש וניקיון לא סוגרים בשיחת טלפון, אלא מתעקשים על פגישה מקדימה. בפגישה התעקשו שבעל החברה יגיע ויגיש לכם הצעת מחיר. בצעו בפגישה הזאת תיאום ציפיות, שאלו שאלות רלוונטיות. בדקו מהם חומרי הניקוי, המכונות, ובקשו המלצות. זה הרגע לא להתבייש לשוחח עם לקוחות נוכחיים, לקוחות עבר ולבקש לראות עבודות.

בדקו על החברה בגוגל

לא תאמינו עד כמה בדיקה מדויקת ומדוקדקת בגוגל יכולה לגלות לכם. פסקי דין, תביעות על נזקים, ביקורות, חוות דעת שבעל העסק מסתיר ועוד. אם יש לכם שם ספציפי שאתם חושבים עליו בדקו עליו ברשת. זה יתן לכם אינדיקציה ראשונית.

וודאו וותק ונסיון

הדברים החשובים ביותר בתחום של פוליש ונקיון הוא וותק ונסיון. הסיבה לכך היא פשוטה. ישנן לא מעט סיטואציות שצריך הרבה ידע לגביהן בתחום הזה. נקיון כתמים קשים, פוליש בהברקה קריסטלית ונסיון בשלבים והחדרת החומרים למרצפות ועוד. חברת פוליש וניקיון בעלת מספיק וותק נסיון וידע תדע לעשות את הדברים בצורה האפקטיבית ביותר.

לא לבחור את החברה הראשונה שנפגשתם איתה

אין פה חתונה קתולית, אל תסגרו עם החברה הראשונה. בדקו לפחות שלוש חברות, קבלו שלוש הצעות מחיר ובצעו השוואה ייסודית. זכרו שהכי יקר הוא לא תמיד הכי טוב, והכי זול הוא לא תמיד הכי משתלם.

חברת פוליש וניקיון – מה היא מציעה לכם?

חברת פוליש וניקיון משתמשת במכונות עבור הפוליש לצורך קרצוף המרצפות. ובנוסף, גם חומרי הניקוי שבהם משתמשות החברות הם חומרים ייחודיים למכונות העכשוויות הללו. זאת בדיוק הסיבה שהנסיון, הוותק והידע חשובים מאד. הצוות חייב לדעת כיצד להפעיל את המכונות הללו על מנת שלא לגרום לנזק למרצפות. וכדאי גם לדעת להתאים אותן אל המרצפות הרלוונטיות.

שימו לב שישנן חברות שיציגו עצמן כחברות המעניקות שירות פוליש למרצפות בלבד. ישנן חברות המעניקות שירותי נקיון ופוליש, וישנן חברות המעניקות גם חידוש מרצפות

חברת פוליש וניקיון המעניקה לכם חבילת ניקיון כוללת יחד עם סוגי הפוליש השונים חייבת להתאים את הפוליש למרצפות. בנוסף, חשוב שתדעו גם מה לרוב הניקיון כולל:

  • ניקוי תריסים וחלונות
  • ניקוי החדרים
  • נקיון ארונות הבית, בכל הבית
  • ניקוי מתגי חשמל
  • נקיון שקעים
  • ניקוי מזגנים
  • קרצוף המרצפות באמצעות מכונות פוליש
  • הוצאת החלונות והתריסים לנקיון
  • שאיבת מסילות החלונות והתריסים
  • נקיון המסגרות עם חומרי נקיון רלוונטיים

פוליש לרצפה – מהם סוגי הפוליש הקיימים ומה מתאים לכם?

כשמדובר על פוליש לרצפה חשוב שנדע שזהו תחום בפני עצמו. לא כל חברת ניקיון עבור בתים ודירות מכירה את נושא הפוליש על בוריו. יחד עם זאת, אם אתם שוכרים חברת פוליש מקצועית ובעל נסיון זו תדע להתאים את החומרים בהתאם לסוג המרצפות שלכם.

לצורך העניין, רצפת גרניט ופורצלן לא תוכל להיות מטופלת על ידי פוליש קריסטל. לעומת רצפת שיש מסוג רזינה שכן יכולה, ועוד.

על מנת שמרצפות הבית יקבלו את הטיפול המתאים להן ובהתאמה אישית כמובן. חשוב לדעת מהם סוגי הפוליש הקיימים על מנת שתוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת:

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל הוא פוליש איכותי שנעשה באמצעות מכונה מיוחדת המחדירה חומרים אל תוך המרצפות. הפוליש נעשה במספר שלבים, כאשר בכל שלב משתמשים בחומר אחר. מומחי לבנדר שירותי ניקיון ופוליש ממליצים שלא לבצע פוליש קריסטל על רצפת גרניט או פורצלן, ולהתייעץ לפני כל סוג של פוליש על מרצפות אלו.

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא פוליש שנעשה מחומר דמוי שעווה המבריק את הרצפה. חשוב לדעת שהחומר גם הופך אותה לחלקה מאד. הווקס נמרח באופן אחיד על ידי מכונה המיוחדת לפוליש מסוג זה לה מחובר גלגל המפזר את החומר באחידות. סוג פוליש זה הוא חיצוני בלבד, וללא חומרי ניקוי המוחדרים אל תוך המרצפות.

פוליש סילר

סוג פוליש זה הוא חיצוני הנמרח על המרצפות באמצעות מכונה המפזרת אותו באופן אחיד על ידי מברשת או רולר. הוא פחות מתאים לניקיון אלא יותר מתאים לאיטום. יחד עם זאת, הוא משולב חומרי הברקה, ומגן על המרצפות מלכלוכים מצטברים ולחות ועל כן הוא משתלב נהדר בפעולת פוליש.

לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית ובעלת וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום המספקים ניקיון ברמה גבוהה.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה חדשנית. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי החלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבת הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי אדיב וחם. התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button