ניקיון דירה לאחר שיפוץ – יש על מי לסמוך

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

ניקיון דירה לאחר שיפוץ –  יש על מי לסמוך

סוף סוף הסתיים השיפוץ שחיכיתם לו והפרפרים בבטן בהתרגשות שיא. זוהי תחושה נפלאה, משהו חדש מתחיל וזה בדיוק מה שתמיד חלמתם עליו.

אתם מטיילים לכם בין החדרים. מדמיינים את העיצוב החדש שכבר תוכנן. ובטח לבטח אחרי התקופה שבה הקורונה הכריחה אותנו להישאר בבית. לא פלא שאתם מתרגשים אפילו יותר ויותר לעצב את המקום הבטוח שלכם.

אחד האתגרים היותר משמעותיים לאחר השיפוץ הוא אתגר ניקיון הדירה בתום תהליך השיפוץ. ואנחנו לא מדברים כאן על ניקיון רגיל. זהו ניקיון מאסיבי יותר מהרגיל שכן לכלוך בסיום שיפוץ הוא לכלוך עיקש יותר, הנגרם בשל שימוש בחומרי גלם חזקים ועמידים. את החומרים הללו יש לנקות באמצעות חומרי ניקוי חזקים יותר, להם יש יכולת להתמודד עמם ולהסירם באופן מלא.

ניקיון דירה לאחר השיפוץ – כך תעשו זאת

אנחנו יודעים שלא ככה ציפיתם לראות את הדירה שלכם אחרי השיפוץ. אבק, טיח, השפרצות צבעים בכל פינה ועוד ועוד. יחד עם זאת, כמעט כל דירה שעוברת שיפוץ חווה את הסיטואציה הזאת ונאלצת גם להתמודד עם ניקיון מאסיבי בתום השיפוץ. את הניקיון הזה אתם לא צריכים לבצע, ואתם גם לא תמיד יכולים. אלא אם כן אתם עוסקים בתחום ברמה המקצועית ואז יש לכם באת את היכולות המקצועיות הבלעדיות לכך, ואת הידע המתאים.

הצעד הראשון שלכם הוא לברר מיהי החברה המתאימה לכם. כאשר אתם מוודאים זאת תוכלו לבדוק עם מי חברת השיפוץ ששיפצה לכם את הדירה עובדת. ישנן חברות שיפוץ שאף כוללות בתוכן את השירות בהצעת המחיר, וחשוב לבדוק זאת.

אם אין שירות ניקיון בהצעת המחיר של חברת השיפוץ, תוכלו לבצע סקר נרחב ולקבל כמה הצעות מחיר. חשוב לזכור להסתמך על המלצות, ביקורות וחוות דעת ולדעת לקבל את האינדיקציה המלאה על החברה שאתם שוכרים לניקיון.

שוחחו עם לקוחות עבר, לקוחות הווה, ותנו מקום גם לתחושת הבטן שלכם ולחיבור עם אנשי המקצוע. יש לאלו משמעות רבה מאד על התהליך, וגם על התוצאות.

איך נערכים לניקיון הדירה אחרי שיפוץ?

כבר יש חברת ניקיון ששמתם עליה עין? נהדר. חשוב שתבינו בדיוק מה מצב הדירה לאחר השיפוץ, או אם השיפוץ עדיין לא הסתיים. מן הסתם אתם כבר יודעים מה אופי השיפוץ ולכן יהיה לכם יחסית קל להבין גם האם תהיה הרבה פסולת, האם יהיו כתמים עיקשים מדי. או האם הניקיון עתיד להיות קליל, או כזה המצריך עבודה רבה.

בביצוע ההזמנה של חברת הניקיון חשוב לבצע הזמנה בערך שבוע מראש, או אולי מעט יותר. אם השיפוץ שלכם מתקיים בקיץ, עשו זאת שבועיים מראש וזאת על מנת שיהיה מספיק זמן גם לחברת הניקיון. בתקופת הקיץ השיפוצים הם מבוקשים יותר ולכן לוח הזמנים של חברות הניקיון הוא עמוס יותר.

לאחר שכבר תיאמתם וקבעתם תאריך דאגו לשאול את כל השאלות הנכונות. הכינו אותן מראש, בדקו אילו חומרי ניקוי לאחר שיפוץ הם חומרים נפוצים ובמה משתמשים. התייעצו גם עם אנשי המקצוע בחברות השיפוץ השונות ואל תפספסו כמובן את נושא האחריות על ביצוע העבודה. חלילה אם ישנו נזק כלשהו, חשוב שתהיו מכוסים.

ניקיון לאחר שיפוץ כולל בתוכו לא מעט פרמטרים חשובים. התמקדות בניקוח צבע, טיח. הברקת המרצפות בחומרים חזקים במיוחד וייעודיים לסוג המרצפת. ניקוי החלונות לאחר הצביעה. טיפול במשקופים והפאנלים, ניקוי השקעים. המפסקים, גופי התאורה ואף ניקוי הכלים הסניטריים.

חשוב לעבור עם חברת הניקיון בנקודות החשובות בבית בפרט עליהן יש להתמקד, ובבית בכלל ברמת הניקיון הכללי שיש לבצע.

תוך כמה זמן מתבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

זמן העבודה הוא מאד אינדיבידואלי. ממש כמו שלא כל אדם דומה לחברו, גם כל דירה בנויה אחרת ובגודל אחר. ולכן חשוב שחברת הניקיון תעבור יחד עמכם על כל חדר וחדר בבית. על כל נקודה, וכל מה שאתם בעצם זקוקים לו מבחינת הניקיון. לרוב, הזמן בממוצע הוא עד 8 שעות עבודה. אם תוסיפו גם פוליש חשוב להוסיף עוד כשלוש שעות עבודה לשם כך.

וודאו שהניקיון הוא יסודי ושהלכלוך נוקה כראוי. אם ישנם כתמים חריגים אל תהססו לדרוש את הציוד המתאים לצורך הניקיון ולהתייעץ עם האנשים הנכונים לשם כך.

כמה זה עולה לכם?

אנחנו יודעים שהתקציב הוא הפרמטר החשוב בעולם. ממנו מתחיל הכל. אם התקציב שלכם מתאים, ללא ספק אתם בדרך הנכונה. היתרון הוא שטווח המחירים הוא מאד גמיש ולכן לתקציב יש אפשרות גם להתגמש. המחירים הם לרוב החל מאלף ₪ ועד לשלושת אלפים ₪. זה תלוי כמה פרמטרים כמובן. גם תוספות של מכשור זה או אחר המכינים מראש לצורך עבודות הניקיון לאחר השיפוץ בדירה.

לא לוותר על איכות חיים אחרת

ניקיון הדירה לאחר ביצוע שיפוץ הוא כבר מזמן לא פריווילגיה, אם כי איכות חיים שפשוט משתפרת מרגע ביצוע הניקיון.

הכי כיף לעבור אל תוך הבית לאחר הניקיון ולאחר השיפוץ. התחושה היא של חדש, של תקופה טובה יותר. של הגשמת החלום המתוק שמזמן כבר רציתם להגשים. להרגיש את תחושת הבית החדש, ליהנות מהריחות הנעימים והנקיון בכל נקודה ונקודה בבית. ובעצם להבין, שעשיתם את הצעד הטוב ביותר.

גם אם זה יעלה לכם מעט יותר, גם אם זה עלול לקחת יותר זמן. גם אם פשוט אתם חסרי סבלנות כבר, דעו כי הצעד הזה משתלם לכם היטב. ניקוי השיש, הניקוי של הכלים הסניטריים, הפאנלים. השקעים, ניקוי המרצפות באופן שלא יפגע בהם.

ניקוי כללי שבאמת מראה את האופי ואת היופי של השיפוץ שביצעתם. ותוכלו כך ליהנות ממנו ומהתוצאות שלו באחריות, בבטיחות, ופשוט להרגיש בבית.

דרג

אולי יעניין אותך גם

ניקיון חנויות

יש לך חנות הנמצאת במרכז העיר או בפאתי העיר, אתה בוודאי רוצה, שלקוחות רבים יקנו ממך מוצרים או ירכשו את

קרא עוד »

ניקיון חדרי מדרגות

ניקיון חדרי מדרגות מחיר החל מ-199 ש"ח מבצעים מטורפים לניקיון חדרי מדרגות גדולים בבניין עובדים בכל הארץ! להזמנות חייגו: 072-3712-414 אנו

קרא עוד »
Call Now Button