שירות פוליש קריסטל

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

אתם בטח מכירים את ההרגשה המופלאה הזאת שיש לכם בלב כשאתם נכנסים אל תוך בית מלון, או אל תוך לובי מבריק. אתם מרגישים שנכנסתם אל תוך ארמון מלכות נוצץ וזוהר, הרצפה מבריקה. הריחות מדהימים, וכל מה שבא לכם זה לגלות מי מצליח להבריק ככה את המרצפות.

המרצפות מבריקות כך בזכות שירות פוליש קריסטל איכותי. וגם אתם בבית או במשרד שלכם יכולים להגיע לרמת הברקה כזאת, ולהפוך את הבית או את המשרד ללובי הבוטיקי הכל כך מרגש שראיתם.

שירות פוליש קריסטל – תנסו את זה בבית ובמשרד

אנחנו מתארים לנו שלא תכניסו אל תוך הבית או אל תוך המשרד שום דבר שאתם לא יודעים ממה הוא עשוי. או מה ההשפעות שלו. ולכן, חשוב שתכירו קצת את פעולת הנקיון של פוליש קריסטל או כפי שהוא קרוי 'הברקה קריסטלית'.

פוליש קריסטל הוא פוליש הנעשה בכמה שלבים באמצעות גלגל הברקה וצמר פלדה. הפוליש מחזיק עד שלוש שנים והוא יקר יותר משמעותית משאר סוגי הפוליש. יחד עם זאת, הוא משתלם יותר היות והוא ממש מגן על הרצפה. ואף מונע כמות לכלוך מהותית הנדבקת אל המרצפות.

פוליש קריסטל אמנם מתאים לרוב סוגי המרצפות, אך יש איסור חשוב שלא לבצע אותו על רצפת קרמיקה ורצפת גרניט פורצלן. שירות פוליש קריסטל לא 'יתפוס' על מרצפות אלו ואתם תחוו עגמת נפש גם מהצד הכלכלי, וגם מהצד המנטלי. שלא לדבר על נזקים משמעותיים למרצפות עצמן ברמת שריטות.

להברקת מרצפות קרמיקה ישנם פתרונות אחרים. אפשר להתייעץ עם חברת הנקיון והפוליש המקצועית שאותה שכרתם לצורך הנקיון.

שירות פוליש קריסטל – איך הוא נעשה בפועל?

לפני הכל, חשוב שתדעו שאם אתם מבצעים את ההברקה הקריסטלית לפני שאתם נכנסים לדירה זה יעיל מאד. כאשר הדירה ריקה מרהיטים זה מקצר באופן מהותי את העבודה של הפוליש. ואף מוזיל את המחיר. אך גם אם לא, הפוליש מאד יעיל ואיכותי.

כשאנחנו מדברים על פוליש מסוג קריסטל אנחנו מדברים על סוג של שירות פוליש הנעשה ביסודיות רבה. זאת הסיבה שכאשר מתבצע הפוליש מהסוג הזה ספציפית, הוא לוקח זמן. ולכן סבלנות נדרשת.

השיטה בה הנקיון מתבצע היא שיטת השכבות והיא מתקיימת באמצעות כמה חומרים ובשלבים:

השלב הראשון

השלב הראשוני הוא שלב ה'מירוק'. זה השלב שבו מבצעים מירוק על רצפה לגמרי יבשה. בשלב זה מחברים למכונה צמר פלדה המתחכך במהירות גבוהה במרצפות. הצמר מחדיר חומר ייחודי אל השכבה העליונה של הרצפה.

השלב השני

השלב השני הוא סתימת נקבוביות הרצפה הגורמות למרצפות להיות מחוספסות. אתם לא תרגישו את החספוס, אבל הנקבוביות הללו מפריעות לפוליש. ועל כן יש לסתום אותן.

השלב השלישי

השלב השלישי הוא השלב שבו הפוליש מתמקד בהברקה המסייעת למחיקת סימני צמר הפלדה. לאחר השלב הזה, הרצפה מבריקה נוצצת וזוהרת לחלוטין.

השלב הרביעי

שלב זה אינו חובה, אך מומחי לבנדר שירותי נקיון ופוליש בהחלט ממליצים עליו. זה השלב שבו מורחים חומר מירוק מיוחד על המרצפות באמצעות מכונת קרצוף. שלב זה הופך את הפוליש למושלם.

5 טיפים לשמירה על פוליש קריסטל מושלם

כבר הרי השקעתם בפוליש קריסטל, לא עדיף שתדעו איך לשמור עליו? יש לנו עבורכם 5 טיפים עיקריים לשמירה על הפוליש כמושלם. וזאת כמובן כדי לא להתאכזב לאחר שתקבלו שירות פוליש קריסטל ותגלו שלא שמרתם על המרצפות כראוי.

  • וודאו שהחברה המקצועית ששכרתם אכן מבצעת פוליש קריסטל אמיתי ואיכותי, ולא וקס בלבד. תוכלו להבדיל היות והברקה קריסטלית לוקחת כמה שעות.
  • בשבוע הראשון של הפוליש אסור לשטוף את הרצפה, כך שהמנעו מהליכה יחפה על המרצפות. זאת בשל שבבי צמר פלדה קטנטנים שאתם גם עלולים להרגיש.
  • את תוצאות הפוליש תוכלו לראות רק אחרי שבוע, ורק לאחר שאתם שוטפים את המרצפות בפעם הראשונה. סבלנות היא מילת המפתח.
  • תתעדו. צלמו את הרצפה לפני ואחרי העבודה. אם יש נזק, חברת הנקיון תצטרך לשאת באחריות על הנזקים.
  • הוסיפו חומר המונע החלקה על מנת שכל בני הבית יוכלו ליהנות מהפוליש. בעיקר אם יש דיירים מבוגרים בבית, או ילדים קטנטנים.

כך תבחרו את החברה המתאימה לכם

כמו בכל מקרה שבו אנחנו מחפשים המלצות או חוות דעת או ביקורות על נותני שירות או מוצר. גם כאן מומלץ שנעשה זאת כמה שניתן. כשמדובר בנקיון ושירותי פוליש לבית או למשרד מומלץ לבחור את החברה האמינה ביותר.

חוות דעת, המלצות, וביקורות אפשר לקבל כיום במגוון של פלטפורמות. בין אם אנחנו מדברים על הרשתות החברתיות, קבוצות ייעודיות מקצועיות, או גם בין חברים ומשפחה, וקולגות.

וודאו שהחברה שאתם שוכרים היא אכן בעלת וותק, נסיון ומקצועיות ללא דופי. שלא תיאלצו לאחר מכן להתעסק עם עגמת נפש ונזקים.

אל תהססו לבקש ללכת ולראות עבודות קודמות ונוכחיות, לשוחח עם לקוחות עבר ולקוחות נוכחיים. וכמובן, גם לחפש חוות דעת יזומות ולא רק על סמך לקוחות שהחברה מעניקה לכם לצורך הבירור. זה יהיה הצעד הראשוני למציאת חברה מקצועית.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית עם וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום המספקים ניקיון ברמה גבוהה.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה חדשנית. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי החלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבת הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי ואדיב. התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

דרג

אולי יעניין אותך גם

פוליש קריסטל

מהו פוליש קריסטל בעצם? לפעמים נדמה כי אין דרך טובה להחזיר לריצוף הבית או המשרד את הברק ואת הניצוץ שהיה

קרא עוד »
Call Now Button