שטיפת רצפה עם חומץ

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

מטבע הדברים, אנו אוהבים לדאוג למראה הרצפה שלנו. רובנו שוטפים אותה אחת לשבוע לפחות, ויש המקפידים על ניקיונה מדי יום או בכל יומיים. העניין הוא שלא תמיד קל לנקות את הרצפה, וישנם כתמים שאינם יורדים בקלות. על כן, קיימות שיטות שונות לשטוף את הרצפה ואחת מהן היא שטיפת רצפה עם חומץ.

נלחמים בכתמים הקשים

הרצפה שלנו סופגת לכלוכים רבים: היא צוברת את האבק שמתחת לרהיטים, את כתמי האוכל והשתייה ועוד מגוון רחב של לכלוכים יומיומיים שאנו לא תמיד שמים לב אליהם. וכך, לא פעם אנו צריכים לבצע ניקוי רצפה שחורה או ניקוי רצפה מלוכלכת. פעמים רבות אנו מחפשים את השיטות שעובדות הכי טוב כדי להחזיר לרצפה את המראה הבוהק שלה. ניקוי עם חומץ וסודה לשתייה הוא אחת השיטות עממיות הנפוצות יותר לניקוי רצפות. ריכוזים גבוהים של חומצה מסייעים לנקות כתמים בעייתיים, אך חשוב לשים לב לסוג הרצפה שאותה אנו מנקים. אחרת החומץ עלול להרוס את האריחים.

מנקים את המקלחון

ניקוי מקלחון עם חומץ הוא שיטת ניקוי נפוצה אף היא. מעבר לכך, החומץ עשוי לסייע בפתיחת סתימות שנגרמות על ידי לכלוכים, שערות וחומרי ניקוי שונים. על מנת להתגבר על הסתימות, כדאי לפזר מעט סודה לשתייה על פתח הניקוז ולאחר מכן לשפוך מים רותחים היישר מהקומקום. פעולה זו יכולה לפתור סתימות קלות בלבד. אם אתם מעוניינים לטפל בסתימות הגדולות, כדאי לפנות לאינסטלטור מקצועי.

אמבטיה
אמבטיה לאחר ניקוי חומץ

מנקים את הרובה

הרובה היא החומר המחבר בין האריחים. היא יכולה לגרום לאטימות אריחים מלאה וכך לשמור על אריחים מחוברים במשך זמן רב. אך הרובה נוטה להתלכלך במהירות. לכלוכים שונים מצטברים ברובה בין האריחים. כאשר אנו מנקים את הרצפה, אנו מנקים בעיקר את האריחים ואיננו שמים לב לכך שהלכלוך מצטבר על הרובה. קיימות שיטות שונות לניקוי רובה, ואחת מהן היא ניקוי רובה עם חומץ. החומץ מסייע בניקוי לכלוכים שהצטברו ברובה לאורך זמן.

ומה עושים במקרה של רצפה ישנה?

רבים שואלם איך מנקים רצפה ישנה? ובכן, קיימות כמה שיטות לעשות זאת. ניתן להשתמש בחומרים טבעיים כמו חומץ וסודה, או לפזר בעדינות את חומר השטיפה המיועד לרצפות. אך חשוב לזכור שהחומר שבו משתמשים לניקוי הרצפה תלוי רבות בסוג הרצפה עצמה. על כן, חשוב לקרוא למקצוענים בתחום על מנת להתאים את שיטת הניקוי הנכונה. חברת הניקיון לבנדר מציעה מגוון רחב של שירותי ניקיון שיבריקו את הרצפה שלכם.

5/5 - (1 vote)

אולי יעניין אותך גם

שאיבת מים

החורף הישראלי אמנם קצר, אך הוא יכול להביא עמו לא מעט שיטפונות. די בכמה ימים רצופים של גשם על מנת

קרא עוד »

שאיבת הצפות

שאיבת הצפות ביוב במחירים מעולים! רק עם לבנדר תקבלו שירות ואיכות בעת ההצפה להזמנת שאיבת הצפה חייגו: 072-3712-414 הבית שוב מוצף?

קרא עוד »

ניקיון לפסח

שמחה רבה, שמחה רבה אביב הגיע פסח בא! ניקיון פסח זה אחד מהדברים החשובים ביותר שעלינו לבצע לפני באו של

קרא עוד »
Call Now Button