חוזרים לעבודה – ככה מנקים ומארגנים את המשרד

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

רבים הישראלים שחוזרים בחודשים אלה אל מקום העבודה, זאת לאחר חופשה מוזרה ולא צפויה. אם אתם מנהלים עסק, משרד, חנות או כל מרחב עבודה אחר – כדאי שתדעו כיצד מכינים אותו לפעילות וכיצד הופכים אותו למקום משגשג ופעיל. אז איך עושים זאת באמת? הנה מספר טיפים עבור מי שחוזר לעבוד ולנהל את בית העסק שברשותו:

רהטו ואבזרו את המרחב

בידוד בבית, חופשות לא צפויות, חגים ומועדים שונים, וחלילה – מחלה או קושי לעבוד – הופכים את המרחב אשר בו אנו רגילים לנהל עסקים: למוזנח ופחות שימושי. אם אתם חוזרים לשגרה ומחזירים את הצוות שלכם לפעילות חלקית או מלאה: רצוי שתדעו כיצד מכינים את המקום שאיליו אתם והעובדים שלכם חוזרים. כדי שהמקום יהיה נעים ונוח, יש לרהט מחדש את המשרד ואת בית העסק ולהפוך אותו לידידותי יותר למשתמשים. כיום אפשר למצוא ריהוט משרדי במחיר נמוך בעיקר ברשתות שמציעות רהיטים למשרד ולבית העסק. חדשו את השולחנות במקום, בחרו כסאות אורתופדיים (לפי כמות העובדים שבמקום) וחדשו את המרחב עם ריהוט מודרני אלגנטי ונוח. אין כמו ריהוט חדש ואיכותי כדי לעורר את המוטיבציה של הצוות ולאפשר איכות ונוחות במקום העבודה. 

ניקוי המרחב

אבק, לכלוך, פסולת, ניירת, כתמים על הרצפות, חלונות מוכתמים ועוד – כולם מצטברים במקומות שאינם מתוחזקים. בשל כך חשוב לבצע ניקיון משרדים על בסיס קבוע. אם בזמן הפסקת הפעילות בבית העסק הצטבר לכלוך קשה – חשוב לא לחזור אל מרחב מלוכלך. שכרו חברת ניקיון מקצועית שתוכל לספק טיפול יסודי וטוב למקום. בחרו חברה מקצועיות שיודעת כיצד מנקים משרדים בצורה יסודית ובאמצעות חומרי ניקוי ייעודיים. הניקיון עליו להתפרס על כל המרחב החל מניקוי אבק ממזגנים, שידות, שולחנות, חלונות ושאר אלמנטים, עד לקרצוף הרצפות, ביצוע פוליש לרצפה, ניקוי ספות, שאיבת שטיחים, ניקוי כלים סניטריים ועוד. חברת ניקיון טובה ואיכותית תדע לנקות את החלל כך שהוא יישאר נקי לאורך זמן. 

שירותים קבועים

בזמן שאתם משקמים את המרחב בו מתבצעת פעילות עסקית – מומלץ לשכור שירותי ניקיון קבועים שיספקו לכם מקום נעים ונוח לעבוד בו. בחרו חברת ניקיון שמציעה גם שירותי אחזקה. שירותים כאלה כוללים ניקיון מעליות ומדרגות, תיקונים קלים, פינוי פסולת ושירותי אחזקה באופן קבוע. מרחב נקי ורענן הוא כזה שכיף ונעים לשהות בו. 

טפחו את הסביבה שלכם

מלבד שמירה על תקינות המבנה וניקיון החלל, חשוב לטפח את מקום העבודה. עצבו מחדש את המשרד עם צבעים מעוררים ותמונות צבעוניות. רכשו עציצים שמתאימים לצל ופורחים בכול ימות השנה וקשטו את חדר האוכל ופינת השיבה. בזמן שאתם בוחרים מנקה קבוע בדקו כי הוא משתמש בחומרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה על מנת לספק ריח נעים ללא שימוש בחומרי ניקיון לא בריאים. בכך תוכלו לייצר סביבה נעימה בריאה ומטופחת. 

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button