ניקוי רובה עם חומץ

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

הרובה היא אחד החומרים החשובים יותר הקיימים היום. היא מאחדת בין אריחי הרצפה או האריחים של חדר האמבטיה וכך יוצרת את השלמות הבלתי מעורערת. עם זאת, הרובה היא גם המקום שבו מצטברים לכלוכים מגוונים. כי גם כאשר אנחנו שוטפים את הרצפה, אנחנו עדיין יכולים להכניס לכלוך בין חריצי האריחים ולפגוע ברובה. כך שכאשר מדובר בניקיון רצפה, כדאי להתייחס גם לרובה ולנקות אותה היטב. אחרת כמות הלכלוכים תלך ותגדל.

מנקים את הרובה עם חומץ

אחת השיטות הנפוצות יותר לביצוע ניקוי רובה ברצפה הוא ניקוי באמצעות חומץ. החומץ הטבעי שיש לנו בבית ומשמש אותנו רבות לבישול, כולל את החומציות הדרושה על מנת להתגבר על הלכלוכים השונים. כדי להעצים את האפקט, ניתן להוסיף גם מעט סודה לשתייה. עם זאת, חשוב לעשות זאת בזהירות כי החומץ אינו מתאים לכל סוגי הרצפות.

מנקים את הרצפה בזהירות

רבים משתמשים בחומר כמו חומץ לניקוי רצפות. לעתים שיטה זו משתלמת, שכן היא מסייעת להתגבר על לכלוכים בעייתיים. אך במקרים אחרים החומץ פשוט "אוכל" את האריחים. על כן, מומלץ להתייעץ עם עובדים מקצועיים של חברת ניקיון המתמחה בניקוי רצפות לפני שרותמים את החומץ לפעולה.

לנקות את הרצפה המלוכלכת

ישנן כמה שיטות ניקוי רצפה מלוכלכת במיוחד. אנו יודעים שאתם מקפידים לנקות את הרצפה שלכם, אבל לפעמים העניין אינו בשליטתכם. לדוגמה, אם טסתם לחו"ל למשך שבוע או שבועיים, תיאלצו להתמודד עם רצפה לא נקיה במיוחד כשתחזרו. על כן, אלה כמה שיטות שיכולות לסייע לכם לנקות את הרצפה במהירות:

  • התאימו את חומר הניקוי לסוג הרצפה – כשם שסוגיהם שונים, כך חומרי הניקוי המתאימים לרצפה שונים בתכלית. לדוגמה, לצורך ניקוי רצפת גרניט פורצלן אפשר להשתמש בכל סוגי חומרי הניקוי שאינם מכילים וקס. מנגד, אם אתם מנקים רצפת פרקט, השתמשו בכמה שפחות מים על מנת שלא לפגוע ברצפה.
  • אם אין חומרים אחרים בנמצא, השתמשו בסבון כלים ומים – אם אתם צריכים להעביר סמרטוט בדחיפות לפני שהאורחים מגיעים ושכחתם לקנות חומרי ניקוי, השתמשו במים ומעט סבון כלים. זה יעשה את העבודה לטווח הקצר.
  • התייעצו עם מקצוענים – אם אינכם בטוחים לגבי חומרי הניקוי המתאימים לכם, אתם מוזמנים לפנות לחברת ניקיון מקצועית ומנוסה שתעשה לכם סדר בדברים. מעבר לכך, אם אין לכם זמן לדאוג לרצפה שלכם, העובדים המקצועיים לא יתנו לה להתלכלך.

מעוניינים להבהיק את הרצפה? בחברת לבנדר תמצאו את כל השירותים שיגרמו לרצפה שלכם להיראות טוב יותר מתמיד.

3.2/5 - (4 votes)

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button