ניקוי נירוסטה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

רבים עוברים היום לנירוסטה, ואכן בימינו ניתן להבחין בכיריים או כיורים העשויים מחומר זה. לנירוסטה ישנם יתרונות רבים. היא אינה מחלידה, גמישה וניתנת לעיצוב מרהיב, אינה נשחקת בקלות, משתלבת עם חומרים אחרים כמו עץ, עמידה בפני חום, אטומה וזולה יחסית לשאר החומרים הקיימים בשוק. הנירוסטה גם קלה לניקוי, אך אם אתם מעוניינים להסיר לכלוכים קשים וכתמי שמן, כדאי להשתמש בכמה שיטות מועילות.

כל מה שצריך לדעת על ניקוי נירוסטה

ניקוי כיור נירוסטה צריך להתבצע בזהירות רבה. ראשית, חשוב לזכור כי אסור לנקות את הנירוסטה עם חומרים חזקים שעלולים לפגוע בה. במידת הצורך כדאי לרכוש חומר לניקוי נירוסטה סנו אשר מיועד למטרה זו. בדרך כלל אפשר פשוט להשתמש במטלית נקייה ולחה מעט על מנת להסיר את כל הכתמים. עם זאת, אם על גבי כיור הנירוסטה הופיעו כתמי קורוזיה, ניתן לשפוך עליה מעט חומץ, להמתין כמה דקות ולשפשף שוב בעדינות. אפשר גם להשתמש בתמיסה של חומץ ולימון ולנקות בזהירות בעזרת מברשת שיניים רגילה.

אם הניקוי העדין נגד כתמי הקורוזיה לא פועל את פועלו, ניתן לנסות ולנקות את הכיריים בזהירות באמצעות חומצה המיועדת לניקוי כתמים קשים. מכיוון שהחומצה היא חומר חזק שעלול להרוס את הנירוסטה.

באופן דומה ניתן לנקות את הברזים העשויים מנירוסטה: שימו שבחומרים טבעיים הנמצאים בכל בית כמו מיץ לימון וסודה לשתייה עושים את העבודה. אך במקרה זה יש לזכור שצריך לבצע גם ניקוי אבנית המצטברת כתוצאה מהמים הזורמים בתוך הברזים בכל עת.

מנקים את הכיריים

ניקוי כיריים גז נירוסטה יכול להיעשות בקלות ובזהירות. בשלב הראשון כדאי לשטוף את הכיריים ולנקות אותן משאריות של מזון. בשלב השני יש לפזר אבקת סודה לשתייה ולשפשף בעדינות את הכתמים. בסיום התהליך כדאי לנקות שוב באמצעות מגבת יבשה. אם אתם מעוניינים בכך שהכיריים יבריקו, אפשר למרוח עליהם מעט שמן זית. לחלופין, ניתן להשתמש בתרסיס מיוחד – ספריי לניקוי נירוסטה – כדי להמיס את השומנים ולהעניק לכיריים מראה מבריק.

שומרים על הנירוסטה

כדי להקדים תרופה למכה, כדאי לבחור את הנירוסטה הנכונה עבורכם. בין אם אתם מעוניינים להתחדש בכיור או בכיריים העשויים מנירוסטה, חשוב לבחור נירוסטה איכותית למטרה שלכם. כמו כן, מומלץ לקרוא בעלון היצרן איך לנקות את סוג הנירוסטה שרכשתם.

אינכם מוכרחים לנקות לבד

יש לכם כיריים מנירוסטה ואתם מעוניינים לשמור עליהם לטווח הארוך? קניתם כיור מנירוסטה ורוצים לדעת איך לתחזק אותו? בחברת ניקיון לבנדר יש את כל הפתרונות לניקוי הנירוסטה.

2/5 - (1 vote)

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button