ניקוי עם חומץ

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

החומץ הוא רכיב נפוץ בבישול. סלטים, אורז וסוגי מזונות שונים מבוססים על חומץ. מעבר לכך, החומציות הרבה שיש לו מאפשרת לנו לנקות דברים רבים: משטחים, ניקוי אבנית, כתמי מזון הנשפכים על השטיחים ואפילו חלונות. אך לחומץ יש גם חיסרון, והוא החומציות הרבה שלו. על כן הוא אינו מתאים לכל סוגי המשטחים. אז לשאלת איזה חומץ מתאים לניקוי, הכוונה היא כמובן לחומץ הביתי.

ניקוי רצפה עם חומץ – כדאי או לא כדאי

ניקוי רצפה עם חומץ נחשב לניקוי נפוץ למדיי ואף  לחומר שיכול להבריק את הרצפה, אך האם הוא באמת יעיל? ובכן, הדעות חלוקות לכאן ולכאן. משטחי קרמיקה, למשל, אינם ניזוקים מהחומצה, אך משטחים אחרים כמו אלה העשויים מאבן טבעית עלולים להיפגע ממנה. במקום זאת אפשר פשוט להשתמש בנוזלים רגילים כמו סבון מים לצורך ניקוי הרצפה. כמו כן, ניקוי ממושך בחומץ עלול להזיק לשטיחים.

מנקים את המקלחון

ניקוי מקלחון עם חומץ נוחל הצלחה לא מעטה מכמה סיבות. ראשית, אין בסביבת המקלחון שטיחים שעלולים להיפגע מניקוי אינטנסיבי בחומץ. שנית, החומץ מתאים לניקוי דפנות המקלחון העשויים מזכוכית. ולבסוף, באמצעות החומץ ניתן לנקות את הברזים של המקלחת שבהם מצטברת אבנית. באופן דומה, ניתן לבצע ניקוי אמבטיה עם חומץ. על מנת לנקות את האמבטיה מאבנית, כדאי למהול חומץ ביחס של אחד לארבע, שפשף בכל המקומות ולהשיג תוצאות במהירות.

מנקים את הרובה

ישנם המבצעים מדי תקופה ניקוי רובה עם חומץ במטרה להבריק את הרובה שבין האריחים. אך החומץ עלול לפגוע ברובה, ולכן יש לנקות את הרובה באמצעות חומרים מיוחדים המיועדים לכך. אם אינכם בטוחים באילו חומרים להשתמש, כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית לניקוי רובה, או פשוט להזמין את אנשי המקצוע לביתכם על מנת שיוכלו לבצע את העבודה.

ניקוי חלונות עם חומץ

רבים מבצעים את פעולת ניקוי חלונות עם חומץ על מנת להבריק את החלונות. ואכן, החומץ עושה פלאים. אם אינכם רוצים לבזבז כסף על ניקוי החלונות, אתם יכולים פשוט לערבב שתי כפות של חומץ עם 3.5 ליטר מים, למלא את השפריצר ולנקות את חלונות הבית.

לא מוכרחים לנקות עם חוץ

החומץ הוא חומר ניקוי מצוין לפריטים מסוימים, אך אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות טובות יותר, פנו לחברת לבנדר. בחברה עובדים טובי המומחים שיודעים להתאים את סוג החומר לפרטי שברצונכם לנקות. זה יכול להיות חומץ, כמובן, אם כי ישנם סוגים נוספים של חומרי ניקוי שכדאי להכיר.

לא מסתדרים לבד? אתם זקוקים לחברת ניקיון מובילה! פנו אלינו כעת.. נשמח לסייע לכם בתהליך הניקיון

5/5 - (1 vote)
אולי יעניין אותך גם
פוליש לרצפה בחיפה

פוליש לרצפה בחיפה והצפון לא כולם מעניקים תשומת לב לדברים הקטנים בחיים שמסייעים לנו. אלו יכולות להיות דלתות אוטומטיות שנפתחות

קרא עוד »
Call Now Button