ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ –  כל מה שחשוב שתדעו

בשעה טובה סיימתם את השיפוץ בבית. אתם מחכים לרגע שבו תוכלו כבר להכנס הביתה וליהנות מהבית החדש. מהחדרים הנקיים, הקירות הלבנים הצחורים או הצבעוניים לפי מה שהחלטתם. ובכלל, להתחיל את התקופה החדשה בחייכם אחרי לא מעט זמן שבו הבית היה ממש אתר בניה קטנטן.

הרגעים לאחר השיפוץ, הם הרגעים שבהם אתם באמת יכולים לעבור בבית חדר וחדר. לבחון היכן הכל בוצע בהתאם. וכמובן לבחון את הפונקציונליות של הבית בהתאם לשיפוץ. הרי שיפוץ הוא לא רק עיצוב. אלא גם פונקציונליות נוחה יותר לאיכות חיים גבוהה יותר.

הצעד המאתגר ביותר בתחום השיפוצים הוא הניקיון לאחר השיפוץ. ובנקודה הזאת ניתן להזמין אנשי מקצוע וברמה גבוהה שיבצעו ניקוי קרמיקה איכותי שיביא לתוצאות איכותיות. וללא פגיעה באיכות הקרמיקה.

ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ – מאיפה מתחילים?

כשמדובר על ניקוי קרמיקה בתום תהליך של שיפוץ חשוב לבצע בצורה ייסודית את הניקיון. ובאמצעות חומרי ניקיון המתאימים היטב לסוג הקרמיקה. לא כל סוג קרמיקה מתאים לכל חומר ניקוי, וזה הרגע שבו אנשי המקצוע נמדדים באיכות המקצועיות שלהם.

את הניקיון מבצעים בהסרת לכלוך קשה של בנייה. כאשר לרוב לכלוך זה על בסיס צמנט. דבק המתקשה ממש כמו אבן. אחרי השיפוץ באמצעות דבק זה הבית נראה באמת כמו אתר בנייה. כתמי סיד, צבע. שאריות הדבקה. אבק בין החריצים של המסילות ועוד ועוד.

אפשר כמובן להציב לעצמכם אתגר קטן ולנקות לבד את הלכלוך. אך מדובר על לכלוך עיקש שלאחר שיפוץ. וניקיון לא נכון, ולא מתאים, ועם חומרי ניקוי שאינם מתאימים עלול לפגוע באיכות הבית. חשוב להמנע מטעויות, ומוזמן להמליץ חברת ניקיון מקצועית ואיכותית.

מה הכי חשוב לדעת

חשוב לזכור שאריחי קרמיקה הם אכן מוצרים לצורך חיפוי וריצוף, ובעלי עמידות ברמה מסוימת. אך עדיין חשוב לנהוג בהם בעדינות בקרצוף בעוצמה גבוהה, או לזמן ממושך ולהשתמש במברשות או במטאטא מתאים.

אם אינכם עוסקים בתחום, אתם לא באמת אמורים לדעת אילו מוצרים, או חומרים מתאימים. זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם חברת ניקיון איכותית. איך תמצאו כזו? כמו שאתם מוצאים כל איש מקצוע בתחום, פשוט לקבל המלצות. ביקורות, חוות דעת ואת כל המידע האפשרי שמאפשר לכם לקבל את התמונה השלמה על סוג הניקיון שאתם מזמינים ועל סוג האריחים המתאים לחומרי הניקיון.

חשוב שחברת הניקיון לא תשתמש בחומרים שמכילים חומציות או מליחות בגלל שאלו 'אוכלים' את הציפוי המבריק של הקרמיקה. ואף מזיקים לריצוף ברמה משמעותית ולטווח ארוך. חומרי ניקוי על בסיס מים יהיו הכי טובים ואפקטיביים ויעילים לתחזוקה שוטפת.

אם חברת הניקיון מעדכנת שהיא תשתמש באקונומיקה חשוב לדעת שזהו חומר חזק ומחטא מדי לניקוי קרמיקה וחשוב שלא להשתמש בו.

הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא באמת לבחון היטב את חברת הניקיון שאתם שוכרים ולקבוע פגישה מקדימה בה אתם תעברו עם אנשי המקצוע אחד לאחד על נקודות מרכזיות בעבודה, ובכלל. לבצע סיור מקיף בבית שעבר את השיפוץ ולקבל הצעת מחיר כוללת. כאשר הצעת המחיר חייבת לכלול בתוכה את כל סעיפי העבודה. ואף את המכשור שהולך להיות בשימוש בנקיון, כי ישנו מכשור המחוייב בנפרד.

שימו לב לכל הסעיפים, לכל הפרטים וגם לאותיות הקטנות. חוזה עבודה מול חברת ניקיון חייב לכלול הכל מהכל. כולל אחריות על העבודה אם חלילה הדירה תינזק בשל חומרי הניקוי או שימוש לא ראוי במכשור.

מתי הכי טוב להזמין חברת ניקיון?

הזמן הטוב ביותר להזמנת חברת ניקיון הוא כאשר מסיימים את השיפוץ, ולאחר שקבלן השיפוץ עוזב את הדירה לחלוטין. ויחד עמו גם כל צוות הפועלים שלו.

הסיבה לכך היא על מנת שאף אחד לא באמת יפריע לחברת הניקיון לבצע את הניקיון. בין אם ניקיון באמצעות מכשור חדשני ובעל חומרים חזקים, ובין אם ניקיון באמצעות צוות ניקיון אנושי ומקצועי.

על מנת שהלכלוך לא יספיק להיצמד אל הקרמיקה חזק מיד אסור להישאר שאננים ומומלץ להזמין את חברת הניקיון מיד לאחר שהשיפוץ מסתיים.

בגלל שתקופות השיפוץ הן יותר מאסיביות בעונת הקיץ חשוב לשים לב לכך שבימי הקיץ יש להזמין מראש את חברות הניקיון לפחות שבועיים או שלושה. אם מדובר בימי החורף, סביר להניח שחברות הניקיון תהיינה פנויות יותר.

אנשי המקצוע הטובים ביותר

לשכור אנשי מקצוע תמיד אפשר, אך לשכור את אנשי המקצוע הטובים ביותר, זאת כבר מיומנות אחרת. דאגו לקבל את כל המידע שאתם לו לעבודה איכותית וטובה. משם תוכלו להתקדם לפרויקט ניקיון הקרמיקה לאחר השיפוץ שפשוט יהיה טוב, אפקטיבי, ויחזיק מעמד לשנים ארוכות ללא תחזוקה מאסיבית מדי במהלך הזמן.

מדריך ניקוי קרמיקה – עשה זאת בעצמך

אריחי קרמיקה הם מבין האריחים הנפוצים ביותר הקיימים היום באמבטיה ועל גבי הרצפה. הקרמיקה מגיעה במגוון רחב של צבעים ועיצובים, וכל לקוח בוחר את העיצוב המתאים ביותר עבורו. ניקוי רצפות קרמיקה הוא אחד הפעולות החשובות ביותר שיש לבצע על מנת לשמור על הקרמיקה, וכמובן חשוב לבצע זאת באופן מקצועי וייחודי. לפיכך, הכנו עבורכם מדריך לניקוי קרמיקה.

אז איך עושים זאת?

צריכים לנקות את אריחי הקרמיקה ואין לכם מושג מהיכן להתחיל? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת:

  • מנקים באמצעות מטלית רטובה – את ניקוי האריחים חשוב לבצע במטלית לחה. ניתן להשתמש בחומץ לצורך קבלת תוצאות טובות ומבהיקות. תוכלו גם להשתמש בחומר מיוחד – חומר להברקת קרמיקה. רק שבמקרה זה חשוב להתאים את החומר לסוג הקרמיקה על מנת שלא לפגוע בה.
  • להסיר את האבנית – במים הזורמים בברזים שלנו מצטברת אבנית בכל עת, וכך אנו יכולים להבחין בכתמים לבנים על גבי הקרמיקה. לפיכך, מומלץ לנקות את הקרמיקה עם חומרים המסירים אבנית. כמו כן, חשוב לשמור על האריחים ולהימנע מפגיעות מבעוד מועד – הימנעו מגרירת רהיטים על גבי הרצפה.
  • בדקו את החומרים שבהם אתם משתמשים – חשוב להימנע משימוש בחומרים תעשייתיים המכילים ריכוז גבוה של חומצה. חומרים אלה פוגעים באריחים ואף ברובה שבין האריחים.
  • פוליש לקרמיקה – אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות נוצצות ומרהיבות, כדאי להזמין שירותי פוליש איכותיים. כך תוכלו להבריק את הרצפה שלכם ולקבל את התוצאות הרצויות.

הניקוי שלאחר השיפוץ

לעתים תצטרכו לנקות את אריחי הקרמיקה שלכם לאחר שיפוץ. אין דבר נעים ומשמח יותר מחדר חדש שנוסף לבית או אריחים המונחים במקומם. עם זאת, לאחר שהשיפוצניקים מבצעים את עבודתם הם משאירים לכלוך רב סביבם – טיט, כתמי צבע וכתמים נוספים קשים לניקוי. ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ מצריך ידיים מיומנות. זאת משום שאם תנסו לנקות את הכתמים בעצמכם, אתם עלולים רק להחמיר את המצב. מסיבה זו, כדאי לקרוא לאנשי מקצוע טובים ומיומנים שיכולים לפטור אתכם מניקוי הרצפה לאחר שיפוץ. עובדי הניקיון המקצועיים יודעים להתאים את החומרים השונים ולהשתמש בכלים מיוחדים לצורך ניקוי: שפכטל או סכין מיוחדת לגירוד כתמי צבע.

מנקים ומנקים והצבע פשוט לא יורד לאחר השיפוץ שעשיתם? רוצים לדעת איך מנקים רצפת קרמיקה? בחברת ניקיון לבנדר יש את כל הפתרונות שאתם מחפשים לרצפה שלכם. החברה מציעה לכם שירותים איכותיים, עמידה בלוחות זמנים מדוקדקים, שירותי פוליש וניקוי רצפות, ביצוע ניקוי באמצעות תכשירים מיוחדים וכדומה.

ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ – שאלות ותשובות

האם יש אחריות על העבודה?

עבודת ניקיון לאחר שיפוץ חייבת לכלול גם אחריות על העבודה וכל חברה המכבדת את עצמה תדאג לכך. יחד עם זאת, לכל חברה יש סוג אחריות שונה שלה. ועל כן חשוב לוודא את סוג האחריות עם הספקים שבחרתם.

האם אפשר לבקש ציוד ספציפי מחברת הניקיון?

מומלץ לבדוק היטב עם חברת הניקיון איזה ציוד יש ברשותה והאם הוא מתאים לכם. לרוב, לחברות הניקיון בעידן הנוכחי יש ציוד חדשני ואיכותי. חברה איכותית וברמה גבוהה תדע להתאים לכם את הציוד המתאים לקרמיקה הרלוונטית עבורכם.

כמה הצעות מחיר כדאי לבחון?

כמו בכל תחום שבו אתם מנסים לאתר אנשי מקצוע, לא יותר מדי. בין שלושה לארבעה, המתאימים לכם בתקציב. מובן שלא רק את הצעת המחיר עליכם לבחון. אלא את החיבור עם אנשי המקצוע. כאשר זה איכותי, הכל נעשה טוב יותר.

5/5 - (2 votes)
אולי יעניין אותך גם
ליטוש אבן

√ ליטוש אבן כולל פתיחה מחדש של חריצי הרצפה √ כולל ביצוע החלקה למשטח √ עובדים בכל רחבי הארץ √

קרא עוד »
Call Now Button