איך לנקות ספה מבד

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

בכל סלון ניצבת ספה שמשמשת את בני הבית ואת האורחים שפוקדים אותו מידי פעם. הספה היא ללא ספק אחד הרהיטים הפרקטיים ביותר שקיימים ולמעשה קשה למצוא בית שאין בו לפחות ספה אחת לרפואה. עובדה זו מביאה אותנו למסקנה שקיים צורך אמתי לדאוג לניקיון של הספה לפחות אחת לכמה חודשים.

שאיבת אבק היא חשובה מאוד ויכולה לשמור על הבד לאורך זמן רב, אך על ידי הזמנה של בעל מקצוע ניתן לבצע חידוש ספות ולהביא את הספה למצב של כמו חדשה. אמנם ישנן שיטות ניקוי שונות שניתן לנקוט בהן ולהסיר כתם או שניים שנוצרו על הספה, אך בדרך כלל ספות בד לא מגיבות היטב לחומרים לא מקצועיים ולא תמיד כדאי לבצע ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך.

מה ניתן לעשות כשמופיע כתם על הספה

אין דרך אמתית למנוע היווצרות של כתם, כל שכן כאשר מדובר על בית עם ילדים. הסלון הפך מזמן לחדר אוכל קטן ורבים מאתנו נוהגים לאכול על הספה מול הטלוויזיה. בכל אופן ניתן לנסות ניקוי ספות בד עם חומץ במקרים שונים, אך כלל לא בטוח שהניסוי יצליח במאת האחוזים. בעל מקצוע מחזיק בידע ובניסיון המתאימים על מנת לטפל בכל סוגי הכתמים והוא יעשה זאת על ידי שימוש בחומרים ייעודיים, במינון הנכון ובטמפרטורה המתאימה.

אם החלטתם לבצע את הניקוי בכוחות עצמכם אז ישנם כמה טיפים שניתן להשתמש בהם:

  • ראשית, מומלץ לשאוב את הספה על ידי שואב אבק טוב. אבק שנמרח עלול להשאיר כתם לא נאה במיוחד.
  • אם מדובר על כתם מזון טרי ניתן לנסות לעבור על הבד עם מטלית לחה בעדינות רבה. רב הסיכויים שהכתם לא יעלם לגמרי אך המצב ישתפר.
  • ניקוי ספה עם סודה לשתייה יכול להיות יעיל. ניתן לערבב את הסודה עם מעט חומץ טבעי וזה יעשה את העבודה.
  • ישנם גם חומרי ניקוי שניתן למצוא ברשתות השיווק. אם אתם עושים שימוש בחומרים אלו יש לבצע בדיקה במקום נסתר על מנת לוודא שלא נגרם כל נזק לבד. לאחר מכן ניתן להשתמש בחומר במינון לא גבוה מידי. אפשר לעשות שימוש חומר לניקוי ספות בד סנו.
  • אם אתם עושים שימוש בסבון אז יש לספוג אותו החוצה עד כמה שניתן שכן לאחר שהבד יתייבש אז הסבון עלול להפוך לדביק.

כמה זה עולה

ניקוי ספות בד מחיר נע בין 70- 100 ₪ למושב, בהתאם לסוג הבד, מצב הספה וגורמים נוספים. אם מציעים לכם ניקוי במחיר זול באופן מחשיד אז מומלץ שלא ללכת על זה שכן יתכן שמדובר בחאפר שיגרום נזק לספה.

אם אתם מחפשים בעל מקצוע מיומן כדאי להתייעץ עם חברים ובני משפחה אודות ניקוי ספות בד המלצות ובאופן כללי עדיף לפנות לחברה ותיקה ומנוסה בתחום ניקוי ספות.

חזרה לדף הבית – חברת ניקיון

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button