איך לנקות מקרר?

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

בין אם עבור עצמכם ובין אם עבור בני הבית חשוב לשמור על המקרר נקי. ראשית, אתם רוצים למצוא במהירות את המצרכים שאתם מחפשים בזמן שאתם מכינים לעצמכם אוכל או רוצים להוציא כיבוד לאורחים שלכם. החשיבות הגדולה ביותר לשמירה על ניקוי מקרר היא כמובן בנושא הבריאותי. עובש מצטבר על המקרר יכול לעודד התפתחות של חיידקים גם על המצרכים והאוכל שבתוך המקרר. שמירה על אוכל ישן ומעלה עובש גם כן אינה טובה וגם כתמי שמן ולכלוכים אחרים נדרשים בניקיון אחת לכמה זמן (עדיף לנקות את המקרר לפחות פעם בשבוע-שבועיים ניקיון יסודי) כיוון שמדובר באוכל שלכם.

ניקוי מקרר מסריח – איך להיפתר מהריח?

עבור רבים ניקוי מקרר מסריח הוא עול שהם היו בהחלט רוצים להשאיר לעוזרת הבית. לצערם של רוב האנשים הם צריכים לנקות את המקרר בעצמם וכעת הם מחפשים את הדרכים המתאימות לניקוי מקרר נודף ריח רע וכיצד להיפתר מהריח. ובכן, בכל הקשור ניקוי מקרר אקונומיקה אמורה לעשות את העבודה. לאקונומיקה יש ריח חזק שימגר את הריח המסריח הנוטף מהמקרר. שימו לב כי אקונומיקה הוא חומר רעיל ולכן חשוב להשתמש בו בחכמה, כאשר המקרר ריק ולהעביר אפילו ניקיון נוסף עם מטלית לחה ומים לאחר השטיפה באקונומיקה ולפני הכנסת האוכל חזרה למקרר.

איך לנקות מקפיא?

ניקוי דלת מקרר או ניקיון המקפיא הם פרויקטים נוספים שתרצו לבצע עם ניקיון המקרר כולו כיוון שמרבית המוצרים הפופולריים נמצאים באזורים אלה. על המקפיא חשוב לשמור נקי לא רק עבור מניעת חיידקים ומחלות, אלא גם כדי שהקירור יעבוד טוב יותר וישמור על המוצרים קפואים. איך לנקות מקפיא אתם שואלים? ראשית יהיה עליכם לנתק את המקרר מהחשמל, לתת לקרח להימס או לגרד אותו החוצה ואז לבצע את הניקיון בצורה בטוחה.

איך לנקות מקרר עם עובש?

בכל הנוגע לשאלה איך לנקות מקרר עם עובש הרי שאתם רוצים לעשות שימוש רק בחומרים בטוחים לשימוש כמו מים וסבון, אולי שילוב של מעט אבקת סודה לשתייה מעול במים ולקרצף את האזור עם העובש. כדאי לקחת בחשבון שמקרר שנפתח הרבה פעמים במהלך היום צובר לחות וזו עשויה להפוך לעובש שעשוי להוביל להתפתחות של חיידקים שונים.

איך לנקות מקרר נירוסטה:

מקרר נירוסטה הנו בעל מראה יוקרתי ומהודר, אולם הניקיון שלו מצריך מאתנו שימוש בחומרי ניקוי להסרת כתמים מנירוסטה (חומרים דומים לאלה שאנו משתמשים בהם כדי לנקות את התנור).

במידה ואתם מעונינים גם בניקוי מקרר וגם בניקיון בתים מקצועי – צרו איתנו קשר

חזרה לדף הבית – חברת ניקיון לבנדר

דרג

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button