איך מנקים אבנית מקומקום

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

אין זה משנה כמה פעמים ננקה אותו, הקומקום החשמלי תמיד יצבור שכבה כל שהיא של אבנית בתחתיתו. הסיבה להיווצרות האבנית היא בעיקר איכות המים אשר בהם משתמשים. המים בישראל נחשבים ל"קשים" ולכן כמעט כל בית ברחבי הארץ יסבול מאבנית במכשירים שקשורים במים (מכונת כביסה, מדיח כלים, דוד חשמל ועוד).

על מנת לטפל באבנית המצטברת ישנם חומרים שונים שניתן להשיג ברשתות השיווק השונות. מאידך ניתן לעשות שימוש גם בחומרים טבעיים כמו למשל ניקוי קומקום עם לימון או שימוש בחומרים אחרים שנמצאים בכל בית. ניקוי בעזרת מלח לימון יכול להיות יעיל מאוד וקל מאוד להשיג את האבקה במכולת השכונתית.

אלו מכשירים נוספים ניתן לנקות

בנוסף לקומקום החשמלי ישנם מכשירים ביתיים אחרים שסובלים מהצטברות של אבנית. ניקוי מיחם עם מלח לימון ישאיר אותו נקי למשך זמן רב, אך זה תלוי גם בתדירות השימוש בו. מומלץ בלי קשר להחליף את המים במיחם ולמלא אותו במים טריים. אפשר להשתמש גם במיץ של לימון טרי על מנת לנקות, ניקוי קומקום עם מיץ לימון יביא לתוצאה משביעת רצון. חומרים נוספים שניתן לעשות בהם שימוש הם סודה לשתייה שמכילה חומרים שמסוגלים להסיר אבנית ממכשירים שונים. כך שניתן בהחלט לבצע ניקוי אבנית מקומקום עם סודה לשתייה.

אחת לכמה זמן ניתן לערוך ניקיון של הברזים. ניקוי אבנית מברזים הוא פשוט למדי וניתן לבצע אותו על ידי שימוש בסודה לשתייה, מלח לימון או כל מסיר אבנית שקיים ברשתות השיווק. את החומר ניתן לרסס באופן חיצוני על הברזים או לפרק אותם ולהשרות. גם ראשי מקלחות ניתנים לניקוי על ידי הסרתם.

איך להשתמש בחומרי ניקוי טבעיים

חומרים טבעיים כמו לימון אינן מזיקים אך עלולים להשאיר כתמים על שיש או מרצפות. אם החלטתם לערוך ניקיון אז מומלץ לבצע אותו בחדר האמבטיה או במטבח ולא להסתובב עם החומרים ברחבי הבית. אם מדובר על ניקיון של נירוסטה אז כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שידריך אתכם לגבי הניקיון. אדם שמבין בתחום יוכל לספק לכם טיפ או שניים לגבי איך מנקים קומקום נירוסטה מבלי לפגוע בו.

היות והמים בארץ מכילים אחוז גבוה של אבנית, הרי שהיא נוטה להצטבר על גופי חימום של קומקומים מכונות כביסה ומדיחי כלים. אי טיפול באבנית עשוי להביא להשבתה של המכשיר ולכן לא כדאי לזלזל בה. ניקוי אבנית יכול להתבצע בעזרת מלח לימון.

איך מנקים עם מלח לימון את המכשירים השונים? את מכונת הכביסה ניתן להפעיל ללא כביסה בתכנית של הרתחה ולשפוך לתא של סבון הכביסה כמות יפה של מלח לימון (כוס בערך). לאחר שמסתיימת התכנית המכונה תעבוד באופן יותר יעיל ותזדקק לפחות תיקונים. גם מיחם או קומקום חשמלי ניתן לנקות בעזרת מלח לימון ולהשאירם נקיים ומבריקים. בתום הניקוי רצוי לשטוף את הקומקום היטב עם מים נקיים.

במידה ולא רק הקומקום מצריך ניקוי, אנחנו חברת ניקיון שעובדת בפריסה ארצית ונשמח לסייע לכם

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button