איך מנקים בית אחרי שיפוץ?

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

שיפוץ הבית הוא דבר חשוב. אם אתם רוצים להוסיף חדר בבית, לשפץ חדרים קיימים, לשדרג את החללים השונים בבית, לעצב מחדש או בכלל בעת בניית בית חדש. בנוסף לאלה, ישנם יזמים הרוכשים דירות, משפצים אותן ומוכרים או משכירים אותן כאשר הערך של הדירה עולה עם השיפוץ. המשותף לכל המקרים הללו, הוא שאותם אנשי מקצוע שעובדים על הדירה ומשפצים אותה – משאירים אחריהם לכלוך רב, אבק מצטבר, כתמי צבע, אבנים, חתיכות עץ ועוד. כל אלה אינם מאפשרים באמת כניסה לדירה החדשה או מכירת הדירה במצב הנוכחי ועל כן יש צורך לבצע ניקיון יסודי לדירה.

שיפוץ שירותים

שלב ראשון – איסוף אשפה:

בשלב הראשון והבסיסי ביותר, יהיה עליכם לדאוג לאיסוף כל האשפה, השבבים, האבנים והאביזרים השונים בבית ולסלקם. אם מדובר בכמויות קטנות ניתן לזרוק אותן בפחי הזבל הגדולים הסמוכים לביתכם. אם מדובר בקרטונים, ניילונים או פלסטיקים שונים תוכלו לזרוק אותם בפח המחזור הייעודי להם.

שלב שני – שלב הטיטוא:

כעת יהיה עליכם לדאוג לפינוי הראשוני של האבק מהדירה. שימו לב כי אבק סמיך שבה במגע עם מים (כאשר תרצו לשטוף את הרצפה לפני הטיטוא) הרי שפעולה זו יכולה להשאיר כתמים על הרצפה שאתם בהחלט רוצים להימנע מהם. כמו כן קשה יותר לשטוף עם כל כמות האבק שיש אחרי השיפוץ אם לא ביצעתם טיטוא לפני כן. מומלץ לבצע את פעולת הטיטוא לפחות פעמיים, כאשר בפעם הראשונה מומלץ לעשות שימוש במטאטא כביש חזק ובפעם השנייה בעזרת מטאטא בית. אם יש לכם ריצוף קרמיקה מבריקה כדאי לעבור פעמיים-שלוש עם מטאטא רגיל ולא לשרוט את הרצפה עם מטאטא הכביש.

שלב שלישי – שטיפת האבק:

שלט הטיטוא הראשוני אמור להעיף מהבית את רוב האבק שנותר לאחר השיפוץ, אולם קחו בחשבון שבעת טיטוא אבק חלק ממנו עולה למעלה ונדבק על הקירות, על הפאנלים, על התריסים ועוד. מומלץ לעבור עם מגבון לח על אלה על מנת להסיר את האבק. כמו כן, תבצעו שטיפה ראשונה למרצפות על מנת להעיף את יתר האבק.

שלב רביעי – טיפול בכתמים:

אם נותרו כתמי צבע, כתמי בטון או הצטברו כתמים בשל הערבוב של מים עם אבק מצטבר, הרי שתצטרכו להזמין מכונת פוליש ולבצע פוליש לרצפה. המכונה תנקה היטב את הרצפה ותוכל להסיר כתמים שונים. שימו לב כמובן לסוג הפוליש שאתם מזמינים (יש פוליש ווקס, פוליש רגיל, פוליש קריסטל וכו').

שלב חמישי – חלונות ותריסים:

כעת הגיע השלב של ניקיון החלונות והתריסים. הבית לא יכול להיות נקי לגמרי אם לא ניקיתם אזורים אלה. החלונות והתריסים נחשפים גם למזג האוויר בחוץ ולכן נוטים לספוג אבק, לכלוך, עלים נידפים ברוח ועוד. בזמן שיפוץ הבית אלה יכולים להתמלא באבק וכתמי צבע ועל כן גם אלה דורשים ניקיון מיוחד.

שלב שישי – בדיקה כללית וליטושים אחרונים:

כעת ניתן לעבור בכל חלקי הבית, לפתוח את ארונות המטבח, המזווה, החללים השונים בבית, להסתכל בחדרי השירותים, על החלונות, התריסים, הפאנלים וכל אזור אפשרי, אפילו דלתות הבית והכיור. וודאו כי הכול נקי ומצוחצח ומוכן לכניסה לבית. לאחר הכניסה לבית כבר תתחילו לרהט ולאבזר אותו במהירות ויהיה לכם הרבה יותר קשה לבצע את הניקיון. מכאן הוא שהזמן הנכון ביותר לניקיון הבית לפני הכניסה אליו הוא מיד לאחר השיפוץ. כאן תוכלו להזמין חברת ניקיון שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ועל הדרך תגיע עם מכשיר הפוליש כדי לא להסתפק בניקיון הבסיסי.

חזרה לדף הבית – חברת ניקיון

דרג

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button