מתכוננים ליום המעבר: 3 דברים שכדאי לעשות כבר עכשיו

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

מצאתם דירה חדשה, אתם מתרגשים לקראת המעבר ואולי אפילו משתשעשעים במחשבה שתזכו לערוך חנוכת בית עם כל החברים הטובים. עם זאת, עד שהרגע המיוחל יגיע יש כמה פרטים טכניים שיבטיחו לכם עבודה נכונה ויעילה יותר – ובעיקר מעבר חלק. 

צעד ראשון: בחרו חברת הובלות

אם אין לכם ציוד ואתם מתכננים לקנות את כל הריהוט לכבוד הדירה החדשה, על המשימה הזו בהחלט אפשר לסמן וי. מצד שני, ברוב המקרים אנחנו צריכים לשנע מערכת ישיבה, חדר שינה, כלי מטבח וגם טלוויזיה, ספרים ועוד המון ציוד יקר ערך. הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברה מקצועית שמציעה שירותי הובלות דירה בחדרה או באזור המגורים שלכם. כדי לקבל הצעה מדויקת ככל האפשר, ובעיקר כדי להימנע מטעויות והפתעות ביום המעבר, הכינו מראש רשימה מפורטת של הציוד שלכם, ובפרט של הציוד הכבד. בנוסף כדאי לבחור בחברה אמינה וטובה שיש לה ניסיון רב בתחום, וגם המלצות כמובן.

צעד שני: הכינו את הדירה החדשה

בזמן שאתם מדמיינים איך ייראה הסלון החדש ואיך תסדרו את חדר השינה שלכם, כדאי לעצור ולוודא שהדירה שלכם מוכנה לרגע שבו תתמלא בארגזים ופתרונות אחסון. במילים אחרות, לפני שאתם מעמיסים ציוד ומזמינים חברה הובלה, בחרו חברת ניקיון שתעלים את האבק, הלכלוך, שאריות הטיח והצבע, וכל מזכרת אחרת שעשויה לחכות לכם בדירה שאליה אתם מתכננים לעבור. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם דירה נקיה ומצוחצחת שיהיה כיף יותר לעבור אליה, וגם סידור הציוד שלכם יהיה נעים הרבה יותר.

צעד שלישי: התחילו לארוז כבר עכשיו

גם אם יום המעבר צפוי להגיע רק בעוד חודשיים, כדאי להתחיל להיערך לקראתו כבר עכשיו. ככל שתקדימו לארוז כך תשיגו שתי מטרות: מצד אחד תעבדו בראש שקט ובצורה מסודרת יותר, ומצד שני תדעו להיערך טוב יותר לקראת המעבר עצמו ולעדכן את חברת ההובלות באשר להיקף הציוד שלכם. סווגו את הציוד שלכם לפי קטגוריות (כלי מטבח, מצעים, ציוד משרדי או צעצועים למשל) והקפידו לציין על כל קרטון בדיוק לאיזה חדר הוא מיועד. כך תוכלו להגיע אל הדירה החדשה והנקייה שלכם כשאתם יודעים איפה כל דבר אמור להיות, ולפרוק את הציוד בצורה מסודרת, פשוטה ויעילה הרבה יותר.

שלושת הצעדים הללו בהחלט ישדרגו את החוויה שלכם, והם יעזרו לכם להיכנס לדירה חדשה ונקייה להפליא – כשאתם ערוכים ומוכנים הרבה יותר.

5/5 - (1 vote)

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button