סילר לרובה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

הסילר הוא חומר מיוחד שבו משתמשים לצורך תחזוקת הבית. שמו של חומר הסילר נגזר מהמילה האנגלית Seal שפירושה לאטום. והתפקיד שלו הוא אכן ליצור אטימות ברובה הרצפה כדי למנוע את חדירתם של חומרים שונים הגורמים להרס, דוגמת חומרי ניקוי, מים, אבק, לכלוך ועוד. חומר הסילר עצמו נספג לתחתית ובכך מונע את ספיגתם של נוזלים שונים שיכולים לפגוע באריחים.

איך מורחים את הסילר?

אחת השאלות הנפוצות שלנשאלות היא איך מורחים סילר? ובכן, קיימים כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם בעת המריחה. ראשית, לפני שמורחים את החומר, יש צורך לפרוש יריעות ניילון על מנת להימנע מהכתמת האזורים שמסביב. אם אתם מבצעים את העבודה בעצמכם, חשוב להקפיד על לבוש מתאים ולשים כפפות הגנה. כדאי ליישם את הסילר בעזרת מטלית או רולר על משטח יבש ונקי לגמרי. כמו כן, לפני שאתם מיישמים את הסילר על משטחים גדולים, כדאי להתחיל ליישם אותם על משטחים קטנים. בסיום מריחת סילר לאבן חוץ או לכל מטרה אחרת, יש לנקות אותו בחומרים עדינים שאינם מכילים אקונומיקה.

תהליכי החידוש

חידוש רובה ברצפה מתבצע כאשר הרובה נשחקת. אלה כמה שלבים חיוניים לחידוש:

  • מפרקים את השכבה הישנה של הרובה בעזרת כלים חדים כמו סרגל או סכין יפנית.
  • מנקים את המרווחים של המרצפות משיירים של לכלוך ורובה ישנה.
  • מורחים את הרובה מחדש.
  • מניחים לרובה להתייבש ולאחר מכן מורחים את שכבת הסילר באמצעות רולר. הרולר מאפשר למרוח את הסילר באופן מדויק.
  • נותנים לסילר להתייבש במשך כמה שעות.

להכיר את סוגי הסילר

לסילר שימושים רבים. יש סילר לאבן טמבור וכן סילר לטרצו. מבחינת החומרים – ישנו סילב המבוסס על חומרים סולבנטים בעוד ישנו סילר המבוסס על מים. סוגי הסילר נחלקים גם לפי המראה שלהם. יש סילרים בעלי מראה חצי רטוב, אחרים מעניקים למשטחים מראה טבעי יותר, יש סילרים בעלי מראה חצי רטוב ואחרים מחזקים את הגוון של הרובה.

לא מוכרחים לעשות זאת לבד

צריכים לחדש את הרובה על אריחי הבית? אם אין לכם ניסיון במריחת סילר, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע שיעשו עבורכם את העבודה. צוות של מקצוענים מתמחה במריחת סילר בין חלקי הרובה. הוא יודע להתאים את סוג הסילר הנכון לרובה, כך שיהא תיראה נקייה ונוצצת.

מחפשים חברת ניקיון מקצועית? חברת לבנדר מספקת מגוון רחב של שירותים איכותיים דוגמת מריחת סילר, פוליש, ניקיון משרדים, ניקון חדר מדרגות, ניקיון שטיחים וכדומה.

דרג
אולי יעניין אותך גם
ניקיון ופוליש

ניקיון ופוליש עם חברה מובילה בתחומה! חברת לבנדר מספקת שירותי פוליש וניקיון כבר למעלה מעשור. מחירים מעולים להזמנת פוליש וניקיון

קרא עוד »
Call Now Button