6 טיפים לניקיון פסח

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

חג פסח כבר מעבר לפינה ורבים מתכוננים לניקיון פסח המסורתי. תקופה זאת מביאה עמה את האביב ואת את תחושת החופש והחגיגיות והיא מאפשרת לאורר את המבנה מימי החורף הדחוקים, לנקות אבק כבד, להחליף את הביגוד בארון, למיין ולהפטר מחפצים מיותרים, ובכלל: לחדש את כל מה שאפשר. לכן כדאי להתחיל בעבודות הניקיון במרחב הפנימי והחיצוני כבר עכשיו. 

בחירת חברות ניקיון לניקוי מקצועי

זה נכון, מי שיש לו תקציב לכך ומי שסומך על אנשי המקצוע המיומנים שינקו את המבנה באופן יסודי, יכול לבחור חברות ניקיון מקצועיות עבור הכנת מבנה המגורים לקראת החגים. חברות ניקיון מקצועיות יבצעו עבודות מסוגים שונים כמו ניקוי שטיחים, ניקוי ספה ומערכות ישיבה, ביצוע פוליש לרצפות ושיפוץ הרצפה, השלכת פסולת מהחצר ומתוך המבנה אל מקומות ייעודיים, ניקוי יסודי של המרצפות, המדפים והרהיטים מאבק, וביצוע כלל הפעולות עבור ניקיון האביב.  אבל כיצד תוכלו אתם לנקות בקלות את המרחב? הנה 6 טיפים טובים: 

התחילו ממיון חפצים

כל ניקיון כדאי שיתחיל ממיון חפצים, השלכה של חפצים מיותרים וביצוע סדר בחללי אחסון. בכך אפשר להכין את המרחב לניקיון על ידי יצירת חלל פנוי יותר. 

התחילו בניקוי מלמעלה עד למטה

כדי שהאבק והלכלוכים שאתם מנקים יגיע במהירות לרצפה (זאת כדי שתוכלו לגרוף אותו עם רחצת הרצפות) כדאי להתחיל את הניקיון מלמעלה עד למטה. נקו אבק ולכלוכים ממדפים וארונות גבוהים, ממזגנים ווילונות (את הווילונות כדאי לכבס בתכנית כביסה מתאימה) ולבסוף נקו את הריהוט, המגירות הארונות של המטבח ביסודיות. 

מיון כלים 

חג הפסח מהווה הזדמנות נהדרת לנקות כלים ולהוציא מהארון את כלי החג הכשרים. הכינו גיגית גדולה מלאה מים וחומרי ניקוי, וטבלו את הכלים הישנים בגיגית. לאחר מכן בצעו את אותה הפעולה עבור הכלים של החג במים חדשים. לאחר מכן ניתן לעשות סדר מחודש במגירות ובמדפים של המטבח. 

בחירת חומרים ייעודיים 

השתמשו בחומרים ייעודיים עבור ניקוי הבית. עבר ספות מעור בחרו חומר ניקוי ייעודי שמבריק עור. לניקוי ספות בד תוכלו לבחור חומרים שכוללים חומר ניקוי ומברשת מתאימה. נקו שירותים ואמבטיה באמצעות חומרי ניקוי למקלחת ובכך תקבלו את התוצאות הדרושות. בחרו חומריים טבעיים שאין בהם חומר רעיל, בעיקר אם יש בבית ילדים או חיות מחמד. 

גיוס כל המשפחה

גייסו את כל המשפחה לניקיון הפסח. חלקו את העבודה בין הילדים כך שכול ילד ינקה את חדרו ולאחר מכן יבצע משימות מתאימות לפי היכולות שלו. 

תרמו חפצים

אחד ממנהגי החג שאינו כתובים, היא מסירת חפצים ישנים שאין בהם צורך למי שזקוק לחפצים כאלה ואחרים. הניחו במקום מסודר את החפצים שאתם רוצים לתרום ובכך תפנו את הבית או את החצר מחפצים מיותרים ובד בבד תוכלו לתרום חפצים לאלה שזקוקים להם. בחרו חברת ניקיון מקצועית שתסייע לכם בפעולות שאתם לא יכולים לבצע לבד. חג שמח!

דרג
אולי יעניין אותך גם
ניקוי מרצפות

הקושי של ניקיון מרצפות מוכר לכולנו, שכן לא פעם אנו רואים כתמים ולכלכוך שקשה מאוד להסיר. ניקוי מרצפות ישנות חייב

קרא עוד »
שאיבת מים

החורף הישראלי אמנם קצר, אך הוא יכול להביא עמו לא מעט שיטפונות. די בכמה ימים רצופים של גשם על מנת

קרא עוד »
Call Now Button