מה זה רובה לרצפה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

רבים שואלים את עצמם מה הוא תפקידה של רובה לרצפה. אחרי הכול מדובר על חומר שרב המשתמשים בו מגיעים מעולם הבניה והשיפוצים ולכן לא פלא שיש אנשים שלא מבינים על מה מדובר. תפקידו של הרובה הינו לאטום ולמלא את החריצים שנמצאים בין אריחי הרצפה או אלו שדבוקים לקיר.

בוחרים ברובה איכותי

על מנת שנצליח לבצע את העבודה בצורה נכונה ויעילה, ראשית יהיה עלינו לבחור ברובה איכותית. התכונות אשר מצופות מחומר זה מתחלקות לשלוש קטגוריות:

  • עמידות – חשוב לבחור ברובה שלא תיסדק לאחר זמן קצר. מילוי רובה ברצפה מחייב שהיא גם תהיה עמידה כלפי חומרי ניקוי שונים, כתמים ועובש.
  • עיצוב – ניתן לבחור במגוון של צבעים כך שהרובה יראה כמו חלק בלתי נפרד מהעיצוב ההתחלתי. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה.
  • נוחות – כדאי לבחור ברובה נוח לעבודה כך שגם אם תרצו לבצע החלפת רובה תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. חשוב גם שהרובה יתייבש במהירות.

ממה עשוי רובה

לרב מדובר על חומר שמיוצר בחו"ל אך גם בארץ ישנם כמה יצרנים. הרובה מבוסס בדרך כלל על צמנט ומוסיפים לו צבעים אקריליים למטרה עיצובית. את האיכות ניתן לקבל כתוצאה מטכנולוגיית הייצור והבקרה שלו, סוג התערובת והמרכיבים השונים שלה ואיכות חומרי הגלם ובסופו של דבר כל יצרן מביא את הפטנט שלו.

איך מנקים רובה

עצם מיקומו של החומר מעמיד אותו במגע תמידי עם סוליות נעליים, חומרי ניקוי, לכלוך ואבק שמשנים את צבעו עם הזמן. ניתן לנקות רובה על ידי שימוש בחומרים שונים. ניקוי רובה עם חומץ יכול להיות יעיל מאוד. ניתן לחמם חומץ למשך 20 שניות במיקרוגל ולהוסיף לו מעט סבון כלים ולעבור על המרווחים שבין המרצפות. ישנם סוגים שונים של רובה ולכן יש לנקוט באמצעי זהירות כשבאים לנקות אותו. על מנת להבין איך מנקים רובה באופן יעיל מומלץ לפנות לבעל מקצוע שמבין בתחום זה, בייחוד אם מדובר בניקוי רובה ספוג.

חידוש רובה במקלחת כרוכה במספר שלבים שחשוב להקפיד עליהם על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. ראשית יש להוציא את הרובה הישן מהחריצים על ידי כלים ייעודיים (אפשר גם סכין). יש לשים לב שלא פוגעים במרצפות על הדרך. ניתן להשתמש באיזולירבנד על ולהגן על המרצפות. עתה יש להכין את התערובת של הרובה על פי ההוראות. יש להגיע לסמיכות המועדפת שתאפשר עבודה נוחה ומהירה. את הרובה ניישם בעזרת מרית גומי עד לקבלת מישור אחיד. לאחר כ-20 דקות ניתן לעבור עם מטלית יבשה.

אמנם ניתן לבצע את העבודה באופן עצמאי אך עדיף לפנות לבעל מקצוע במקרה של חידוש רובה בריצוף.  כך העבודה תתבצע במהירות ובמקצועיות מבלי לשבור האת הגב. רובה לריצוף מחיר יעלה בסביבות 50 ₪ לשק של חמישה קילו. רובה אפוקסית תעלה הרבה יותר ועשויה להגיע ל200 ₪ לחמישה קילוגרמים.

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button