חוזה עם חברת ניקיון

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

היום כל משרד שמכבד את עצמו ומעוניין שהמשרד שלו יהיה תמיד נקי מעסיק עובדי ניקיון של חברת ניקיון. עובדים אלו אחראים על ניקיון המשרד הם יכולים לבוא לפני תחילת העבודה או לאחר שהעובדים מסיימים. במקרים של משרדים גדולים, האחראים על הזמנת בעלי עסקים, ולקוחות  הרוצים להקפיד שהמשרד יהיה נקי כל הזמן עובדי הניקיון נמצאים גם בשעת העבודה ואף נכנסים למשרד.

על מנת להבטיח שצוות העובדים יבצע את עבודת הניקיון כהלכה. יש לחתום על חוזה לפני תחילת העבודה. יש לציין שהחוזה נחתם לא בין בעל המשרד אל עובדי הניקיון אלא בין בעל המשרד אל בעל חברת הניקיון. בעל חברת הניקיון אחראי על כשירות העובדים, והכשרתם, וגם הביטוח שלהם והבטחת כל התנאים הסוציאליים שלהם הוא גם אחראי לספק להם את כל הציוד הדרוש והמכשור המתקדם ביותר לעבודת הניקיון

הדגשים בזמן חתימת חוזה

חתימת החוזה מתחלק לשישה חלקים החלק הראשון מגדיר את תחום העבודה, חלק שני פוטר את בעל המשרד מהאחריות לבטח את העובדים, וחלק שלישי מגדיר את החובות והזכויות של כל צד, חלק רביעי לוחות זמנים וזמן ההתקשרות של החוזה, חלק חמישי מגדיר עלויות, חלק שישי יקבע מה יהיו הסנקציות שיוטלו על אי עמידה בחוזה.

תחום העבודה

כאשר עושים חוזה יש להקפיד על הגדרת העבודה האם היא כוללת רק ניקוי החדרים או גם ניקוי של חללים פתוחים, כמו חניונים, חניות, גגות ,ועוד

ביטוח

חשוב לוודא שחברת הניקיון מבטחת את העובדים ואת המשרד במקרה של תאונת עבודה או נזק כדי להבהיר שעובדי חברת הניקיון הם לא חלק מעובדי המשרד.

זמנים

חשוב להגדיר את זמני העבודה באלו ימים אמור להגיע הצוות, שעות העבודה, כמה זמן הם אמורים להיות במקום העבודה לחלק זה ישנה חשיבות מכרעת משום שהוא קובע מתי העובדים מגיעים ותוך כמה זמן המשרד צריך להיות נקי.

עלויות

על פי התנאים ניתן לבחון את העלויות ואת אופן התשלום, חשוב להקפיד כי התשלום נעשה  כל חודש ולא מראש לפני תחילת העבודה.

נקודות יציאה ללקוח

הדגש העיקרי ואולי החשוב ביותר, הוא נקודת יציאה ללקוח. נקודת יציאה ללקוח היא האפשרות של הלקוח לצאת מהחוזה, במידה והוא לא מרוצה מהעבודה ולא משנה הסיבה. יש להקפיד על ביטוח של העובדים כולל תשלום ואספקת כל הצרכים שלהם שלא יהיה שינוי חד צדדי בהסכם. אם העובדים אינם רוצים לעבוד  או שהלקוח אינו רוצה בשירותים שלהם יש להקפיד שיהיה חוזה המחייב הודעה מוקדמת עלפי חוק. אי תשלום מראש, אלא חלק גורם לאי נעימויות.

חשיבות חתימת חוזה לא תסולא מפז והיא מהווה את עיקר ההעסקה. רק לאחר חתימת החוזה המפרט את כל  התנאים, חוזה מהווה הסכם משפטי, ניתן לעבוד.

על מנת להשיג ניקיון איכותי עם חוזה עבודה מסודר פנו אלינו כעת ונשמח לסייע לכם.

דרג
אולי יעניין אותך גם
פוליש לרצפה בנתניה

פוליש לרצפה בנתניה  – בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו מחפשים חברת ניקיון בנתניה, טלפון שלנו להזמנות: 072-3712414 חברת ניקיון לבנדר

קרא עוד »
Call Now Button