כללים לניקוי דירה אחרי צביעה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

קרדיט לתמונה pexels

אנשים רבים רואים בצביעת דירה את אחת האפשרויות הטובות והפשוטות להפיך בקירות ישנים חיים חדשים ולשפר את מראה חלל המגורים.

לכאורה עניין פשוט אך מי שכבר צבע את הדירה יודע כמה יכול להיות מסובך הניקוי שלה.

האמת היא שכדי לצבוע דירה באופן הנכון, לא די בצביעת הקירות ואולי גם התקרה, אלה צריך לקחת בחשבון את הניקיון שלה מיד בסיום, שאם לא חושבים כך, עלולים לגלות המון לכלוך שדורש עבודות ניקיון מאומצות שאף יכולים להימשך יותר זמן מעבודת הצבע עצמה.

אז כיצד מנקים דירה לאחר צביעה והאם אפשר באמת לצבוע בלי ללכלך? לפניכם כל התשובות והטיפים ושיעזרו לכם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.

סוף מעשה במחשבה תחילה

צביעת דירה יכולה להיעשות לבד או עם צבעי אך בכל אופן צריך להתייחס לניקיון בדיוק כפי שמתייחסים לצביעה עצמה ולהבין שאם לא שומרים על מספר כללים בסיסיים, עשויים להגיע למצב שבו יהיה קושי בהסרת כתמי הצבע, עניין שיכול להיות משמעותי במיוחד ולעתים בלתי הפיך בסוגי משטחים שונים כמו אלומניום, פרקטים ועץ.

אז נכון שהדגש הוא על הצביעה ונכון שהמטרה שלנו היא לסיים מהר ככל שניתן ולהגיע לתוצאות יפות, אך חשוב להדגיש שלעתים עדיף לעבוד יותר לאט ומתוך מחשבה תחילה מאשר לסיים את הצביעה מהר ולגלות שנותרו נזקים ושנשארה לנו עבודת ניקיון רבה.

פנו את החדרים

השלב הראשון בכל עבודת צבע מתחיל בהכנת השטח. מה זה אומר? שהרבה לפני שאתם מתחילים לצבוע, עליכם להכין את הדירה באופן כזה שהצביעה תהיה יותר יעילה ושהסיכוי ללכלוך ירד בהתאמה.

כמו כן הכנת אזור הצביעה יסייע לכם להבחין בלכלוך במהירות ולנקות אותו בקלות.

לכן לפני שאתם פותחים את פח הצבע או מבצעים תיקונים בקירות, עליכם לפנות את החדרים ככל שניתן. הכוונה היא לפנות שולחנות, ארונות, מיטות וכל דבר אחר שיכול להפריע במשימות הצביעה והניקיון.

אנו לא מתכוונים שתתחילו לרוקן ולפרק ארונות, אלא להוציא מהחדר את כל מה שאפשר ואת החפצים שלא ניתן להוציא, יש לרכז במרכז החדר ולכסות בכיסוי ניילון מתאים.

לצבוע את הדירה בשיקול דעת

זאת לא חכמה לרוץ עם הרולר או המברשת ולטפטף צבע לכל עבר. אז סיימתם מהר אבל עשיתם עבודה גרועה הן מבחינת התוצאה (טפטופים וסימנים על הקירות) והן מבחינת הלכלוך הרב שהשארתם מאחוריכם.

ההמלצה היא לעבוד בהקפדה ובזהירות ולהלן מספר דוגמאות:

  1. תיקון קירות יכול להוביל להרבה אבק כתוצאה מהחלקת הפגמים בקיר והשיוף שלו שגורם להמון אבק. עבודה זהירה תפחית את הלכלוך הזה בעשרות אחוזים.
  2. זהירות יתירה לאחר טבילת מברשות ורולר בתוך הצבע וניגוב חלקי שלהם (להסיר צבע עודף) באמצעות כלים מתאימים לפני התחלת הצביעה יכול להפחית ואפילו למנוע את הטפטופים על הקירות והרצפה באופן משמעותי.
  3. צביעת תקרה צריכה להיעשות בזהירות מפני שאם תעשו את זה מהר ואם לא תסירו שאריות צבע עודף מהרולר, הלכלוך יהיה בכל פינה ובקיצור, אתם ממש לא רוצים להתמודד עם ההשלכות של צביעת תקרה לא אחראית.

נקו כבר בשלב הצביעה

הקושי הגדול ביותר הוא לנקות צב שהתייבש, אז מה עושים? מנקים מיד או בסמוך לרגע שבו זיהיתם טפטוף על הרצפה או על משטח אחר.

ניקוי של צבע טרי הרבה יותר פשוט ביחס לכזה שהתייבש וכל מה שצריך הוא מטלית לחה וניגוב קל. ניקוי של צבע יבש כבר יכול להיות מסובך יותר ואתם עשויים להזדקק כבר לחומרי ניקוי וחפצים חדים לגירוד הלכלוך, עניין שיכול לקחת זמן ולדרוש מאמץ מצדכם.

דרג

אולי יעניין אותך גם

Call Now Button