3 מכשירים שכל חברת ניקיון מקצועית צריכה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

כדי להעניק שירות מקצועי באמת, כדי להבטיח ניקיון ברמה הגבוהה מכולן, ובעיקר כדי לאפשר עבודה יעילה ונוחה מאוד, חברת הניקיון המקצועית זקוקה למכשור מתאים. לצד חומרי הניקיון המוכרים והציוד הבסיסי היא צריכה גם מכונות עוצמתיות ומכשירים איכותיים שיעשו את העבודה הכי טוב שאפשר. הנה כמה מהמכשירים הבולטים שהחברה המיומנת והוותיקה מכירה היטב.

לניקוי שטיחים: מכונת הזרקה/יניקה

הדרך הפשוטה והקלאסית לניקוי שטיחים כוללת את המקל של סבתא, זה שדרש מאיתנו הרבה כושר גופני וסבלנות, ואחרי כמה מהלומות חזקות האבק נעלם – לפחות בחלקו. אליו הוספנו תכשיר ניקוי בסיסי למדי, והתוצאה שהתקבלה הייתה סבירה, אולי אפילו קצת יותר. היום המשימה הזו פשוטה הרבה יותר, ובין הציוד המקצועי והאיכותי של דן שלדן אפשר למצוא מכונת הזרקה/יניקה שמאפשרת ניקוי יעיל ואיכותי הרבה יותר. היא שואבת בעוצמה רבה, מזריקה חומרי ניקוי איכותיים ולבסוף יונקת את החומרים ומשאירה משטח נקי במיוחד.

לקרצוף הרצפות: מכונת פוליש

גם המשימה הזו דרשה פעם כוח פיזי לא מבוטל, ומי שרצה להחזיר לריצוף את הברק שאבד לו עם הזמן, מצא את עצמו משפשפף ומקרצף במשך שעות (במקרה הטוב) רק כדי לקבל תוצאה בינונית, אם בכלל. מכונות פוליש מקצועיות שינו לחלוטין את הכללים, והיום נדמה שקל יותר מאי פעם לרענן את אריחי הריצוף. במקומות שבהם התנועה ערה במיוחד, למשל בארגונים גדולים, במסעדות ובמפעלים, יש למכונות הללו יתרונות רבים מאוד. הן מקרצפות כל משטח בקלות, עושות את זה בלי כל מאמץ ומספקות תוצאה מרהיבה. 

לבתי עסק: קיטורן מקצועי

מכונת ניקוי באדים היא פתרון מעולה שמתאים במיוחד ליישומים מסחריים, ולתעשיות שבהם נדרשת רמת הגיינה גבוהה מאוד. הדוגמאות הטובות ביותר לכך הן חברות מתחומי הבריאות, המזון והקייטרינג, למשל, וחברות מהסוג הזה חייבות מענה אופטימלי לצרכים הייחודיים שלהן. המאפיינים של המכונה מאפשרים לה לפעול זמן ממושך, וכך היא מסירה בקלות לכלוך מאתגר במיוחד – משאריות של סיד וצבע, ועד לשמנים ודלקים. התוצאה שמתקבלת ברורה: המשטח נשאר נקי ומחוטא, בדיוק כפי שהעסק צריך.

פתרון ייעודי לכל מטרה

הדוגמאות שהוזכרו כאן יכולות להתאים כמעט לכל צורך, לכל ארגון או מפעל, וגם לבתים פרטיים. חברות הניקיון הטובות ביותר יודעות להציע פתרון מושלם ללקוחות שונים, על פי הצרכים הייחודיים של כל אחד ואחד. בזכות מכונות השטיפה העוצמתיות, שואבי האבק המקצועיים והמכשור האיכותי, אין ספק שהלקוחות מרוצים ממרחב נקי, מטופח והגייני הרבה יותר.

5/5 - (1 vote)
אולי יעניין אותך גם
Call Now Button