עוברים דירה? ככה תבריקו אותה לקראת המעבר!

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

לפני שאתם מעבירים את כל החפצים שלכם לביתכם החדש, זכרו שניקיון הדירה אף פעם לא יהיה פשוט וקל יותר מעכשיו. כאשר הדירה עומדת ריקה, זה זמן מצוין לניקיון יסודי שיאפשר לכם להיכנס לבית החדש ברגל ימין. תוכלו לעשות זאת בעצמכם ותוכלו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית. האפשרות השנייה אולי תדרוש השקעה כספית, אך תהיה זאת השקעה משתלמת שתשאיר לכם המון זמן פנוי לדברים יותר חשובים.

שכרו את שירותיה של חברה מקצועית

חברה שמתמחה בניקיון דירה לפני איכלוס מכירה את העבודה הנדרשת, הצוות שלה מתמחה בכך, יש לה את כל חומרי הניקוי הייעודיים, את הציוד הדרוש, ואת הניסיון לדעת באילו מוצרים להשתמש ומתי. חברה מקצועית יכולה להפוך את עבודת הניקיון לפשוטה יותר, לחסוך לכם זמן יקר ומאמץ ולאפשר לכם להתעמק באספקטים אחרים של מעבר הדירה. אם בכל זאת אתם מתכוונים לנקות בעצמכם, או לפחות להתחיל, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע ניקיון איכותי ומקצועי. 

התחילו מלמעלה

כולנו יודעים שכוח המשיכה פועל כלפי מטה, לכן אין טעם להתחיל לנקות למטה אם האזורים העליונים אינם נקיים. אז התחילו במאווררי התקרה, במנורות, בתקרה עצמה ואז התחילו לרדת אל הקירות, הדלתות, הארונות, והמדפים. את הרצפה השאירו לשלבי הניקיון הסופיים. 

החליפו את מושב האסלה 

אתם עשויים לחשוב שהמושבים הטובים ביותר בבית הם הספות והכורסאות, אך אין ספק שמושב האסלה גם תופס מקום של כבוד. אם עברתם לדירה חדשה, עשו לעצמכם ולאורחים שלכם טובה והחליפו את מושב האסלה באחד חדש.

חטאו את האמבטיה

בין אם מדובר בדירה חדשה מהניילונים ובין אם בדירה יד שנייה, חיטוי האמבטיה הוא שלב חשוב והכרחי. לאחר בנייה, האמבטיה מלאה באבק ושאריות בנייה ולכן יהיה צורך לקרצף אותה. בדירה יד שנייה יהיה עליכם למחוק את עקבותיהם של הדיירים הקודמים. 

הזדמנות לנקות את כל מכשירי החשמל הקיימים

אם לא קניתם מוצרי חשמל חדשים ואתם משתמשים באלו שכבר יש לכם, נצלו את ההזדמנות לנקות אותם בהתאם להוראות היצרן. המיקרוגל, התנור, מדיח הכלים, מכונת הכביסה, המייבש, מכונת הקפה. העניקו להם חיים חדשים על ידי ניקיון יסודי. 

השקיעו בניקיון הרצפה

תוכלו לקרצף את הרצפה באמצעות חומרי ניקיון ייעודיים, אולם הדרך הטובה ביותר להבריק את המרצפות ולגרום להן לזרוח היא על ידי פוליש מקצועי. פוליש יעניק לכל סוגי הרצפות גימור מבריק ויעזור להן להיראות נקיות וחדשות. האפקט של הפוליש יישמר לאורך זמן ויקל על התחזוקה והניקיון. 

הגיעו לכל הפינות הנשכחות

לכל בית יש את הפינות החשוכות שלו, כאלו שלא מגיעים אליהן בזמן ניקיון שגרתי. עכשיו כשהדירה ריקה זהו זמן מצוין להגיע לכל הפינות שלא תגיעו אליהן בכל זמן רגיל, לנקות אותן היטב ורק אז להכניס את הרהיטים.

עבודת הניקיון תדרוש מכם זמן ומאמץ בתקופת המעבר האינטנסיבית. לכן לפעמים יהיה חכם יותר להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים, לקבל את העזרה הכל כך נחוצה ולהפוך את המעבר להרבה יותר פשוט וידידותי. 

 

דרג

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button