רוצים סלון חדש? ככה תחדשו את מערכות הישיבה בלי לקנות חדשות

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

הסלון שלנו הוא לב ליבו של הבית. מרחב זה נועד כדי לבלות זמן עם המשפחה ועם בני הזוג, הוא מתאים לילדים ולאורחים, ומהווה מקום בו אפשר לנוח ולהירגע מחיי היום יום. בכך, עיצוב המרחב הופך חשוב במיוחד, בעוד שבחירת מערכות ישיבה פרקטיות ונוחות – הן חלק מהדרך להרגיש בבית. 

אם הספות והכורסאות שלכם התיישנו, ואתם רוצים לחדש אותן, לנקות את הבד ולהפוך את מערכת הישיבה ליפה כמו בעבר – ישנן מספר שיטות בהן תוכלו לנקוט על מנת לחדש את הסלון. זאת מבלי לרכוש ריהוט חדש. אז כיצד עושים את זה? הנה מספר עצות טובות: 

סיוע של חברת ניקיון טובה 

על מנת לבצע ניקיון של כתמים, תיקון קרעים, חיזוק התפרים של הריפוד, ולעשות הכול כדי לחדש את הסלון – חשוב לבחור חברת ניקיון מקצועית אשר תנקה באופן יסודי את הספות. חברה מקצועיות תבצע ניקוי ספה בצורה יסודית באופן שיחדש את הבד ותסיר כתמי בוץ, שומן, יינות, כתמי זיעה ועוד. הניקיון נעשה באמצעות חומרים ייעודיים, שואבי אבק תעשייתיים, כמו גם באמצעות תיקון מקצועי של קרעים, חיזוק תפרים וכדומה. 

ניקוי כתמים באמצעות חומרים ייעודיים

אם אתם רוצים לנסות לנקות לבד את מערכות הישיבה, תוכלו לנסות לעשות זאת באמצעות שימוש בחומרים ייעודיים. נסו להספיג מטלית לחה בסודה לשתייה, ולנסות באמצעות ספיגת הכתם (לא במריחה!), להסיר את הכתמים. לפני ניקוי הכתמים חשוב לשאוב באופן יסודי את הריפוד, ובמידה ובחרתם חומרי ניקוי ייעודיים – עקבו אחר הוראות הניקוי שעל גבי האריזה. 

ריפוד מחדש

במידה ואתם לא רוצים לרכוש מערכת ישיבה חדשה, כדאי לברר כמה יעלה לכם לבצע ריפוד מחדש. בצעו השוואת מחירים בין מספר רפדים תוך בחינת סוגי הבד ובחרו את איש המקצוע שיוכל לרפד מחדש את הכורסאות ולהתאים את הבד המדויק ביותר עבור הריפוד המחודש. 

מוצרי טקסטיל לייפוי הספה

כריות פינה, שמיכות חורף מעוצבות, שמיכות טלאים אופנתיות ועוד, את כול מוצרי הטקסטיל האלה אפשר להניח על מערכת ישיבה ישנה. אם ניסיתם לעשות הכול כדי לנקות את הכתמים והם עדיין נשארים, אפשר להניח בנון שלנטיות, שמיכות יפות על גבי משענת הכורסא, כמו גם על מסעד היד. עוד אפשר להניח כריות פינה בגדלים שונים על המושב עצמו. בכך המראה המקושט יסב את תשומת הלב מהכתמים. 

רכישת מערכות ישיבה נכונות

במידה והספות מוכתמות מאד, רצוי להחליפן בחדשות. בחרו מערכות ישיבה עם בד דוחה כתמים וכזה שניתן לשלוף בקלות ולכבס. בכך, בפעם הבאה שיופיעו כתמים על גבי הריפוד – תוכלו להפטר מהם בקלות, ללא סיוע של חברות ניקיון מקצועיות. 

5/5 - (1 vote)

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button