שירותי פוליש לבית – כי יש איכות שלא מתפשרים עליה

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל”ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

ביומיום, מי שלא עוסק בתחום ניקיון הבית או הפוליש או לא זקוק לשירות זה לא יבדוק וישאל לגבי הנושא. כך שאם אתם כבר קוראים את השורות האלו אתם לבטח מחפשים פוליש לבית איכותי שיחזיק מעמד לזמן רב. או שירותי נקיון מקצועיים המשולבים טכנולוגיה חדשנית.

לרוב, אנשים המזמינים פוליש לבית עושים זאת גם בשל מעבר דירה לבית חדש, או לאחר שיפוץ. מדובר בצעד חשוב אך גם מורכב המצריך התארגנות לא פשוטה.

לא כל חברה יכולה לספק שירותי פוליש לבית איכותיים המעניקים שמירה לאריחים. ולכן, חשוב שתבחרו נכון את צוות המומחים שיטפל בבית ויעניקו לכם פוליש מקצועי ואיכותי.

לחשיבות בחירת החומרים, אופן השימוש בחומרים וכמובן אנשי המקצוע יש השפעה ישירה להצלחת התהליך. פוליש איכותי נמדד בטיב העבודה, איכות החומרים וכמובן היחסים בין הלקוחות ואנשי המקצוע.

שירותי פוליש לבית
שירותי פוליש לבית

שירותי פוליש לבית – נעים להכיר

שירותי פוליש לבית יכולים להתקיים אם אתם עוברים דירה לדירה חדשה, מסיימים שיפוץ דירה נוכחית. או אפילו אם פשוט מתחשק לכם לחדש את הרצפה. אבל לפני שניגע בכל מה שקשור לסוגי הפוליש, מחירים, וכדאיות. נסביר מעט על הפוליש עצמו.

הפוליש בא מהמילה הלועזית שהפירוש שלה הוא הברקה ולפוליש עצמו יש כמה סוגים:

פוליש ווקס

פוליס הנעשה עם חומר דמוי שעווה ההופך את הרצפה לחלקה. הפוליש הזה נעשה על ידי מכונה לה גלגל מיוחד המסתובב וכך גם מפזר את החומר בצורה אחידה על המרצפות. זהו פוליש הנעשה בצורה חיצונית בלבד, וללא שום חומרים המחלחלים אל תוך המרצפות.

פוליש קריסטל

ההברקה הקריסטלית מתבצעת במסגרת של שירותי פוליש באמצעות מכונה מיוחדת. היא מקרצפת את הרצפה ומחלחלת חומרי הברקה נוספים המשולבים. תהליך הפוליש כאן כולל בתוכו כמה שלבים, כאשר בתוך כל שלב קיים שילוב של חומר אחר. פוליש קריסטל מבצע ניקיון יסודי למרצפות.

פוליש סילר

סוג הפוליש הזה מתקיים על ידי מריחה של חומרים חיצוניים על הרצפה כאשר המטרה היא יותר איטום ממה שניקיון. הסילר מגן על הרצפה מלכלוכים ומלחות. הוא בעל תכונות הברקה והוא כלול בתוך חבילת שירותי פוליש לבית ונעשה עם מכונה מיוחדת. את הסילר יש להתאים באופן אישי לסוג הרצפה.

המומחים של לבנדר שירותי ניקיון ופוליש ממליצים לבדוק היטב את עניין הפוליש במידה ובבעלותכם מרצפות גרניט פורצלן. על סמך לא מעט אנשי מקצוע וחברות ניקיון קשה לעשות הברקה קריסטלית על גרניט פורצלן.

שירות תיאור יתרונות
פוליש קריסטל הברקת רצפות עם חומרי קריסטל למראה מבריק ועמיד. מראה יוקרתי, עמידות לאורך זמן.
פוליש ווקס מריחת ווקס למראה מבריק והגנה נוספת. הגנה על הרצפה, מניעת שריטות ולכלוך.
פוליש סילר מריחת סילר לאיטום והגנה על הרצפות. הגנה על הרצפה, מניעת כתמים ולכלוך.
תחזוקה שוטפת שירותי תחזוקה לשמירה על מראה נקי ומבריק. מניעת הצטברות לכלוך, שמירה על הברק לאורך זמן.

שירותי פוליש לבית – מה הם כוללים?

לרוב כשאנחנו מדברים על שירות פוליש אנחנו חושבים מאמינים שמדובר רק בפוליש למרצפות. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שישנן חבילות שבהן מדובר על שירותים נוספים. ביניהם:

  • פוליש למרצפות לפי בחירה של סוג פוליש, על סמך סוג המרצפות
  • ניקוי פאנלים יסודי ומדוקדק
  • נקיון ברזים, אמבטיות וכיורים
  • ניקוי החלונות והתריסים
  • נקיון הדלתות והמשקופים

הפוליש עצמו נעשה עם מכונות פוליש להן מברשות המסתובבות מהר. ואם אין יותר מדי כתמים על המרצפות טווח המחירים לא יהיה מורכב מדי.

למה לבחור בחברת ניקיון ופוליש ולא בצוות ניקיון רגיל ללא מכונות וחומרים

חלילה, בלי שום הורדת איכות צוות ניקיון אנושי ללא מכונות, או עוזרות בית. כאשר אתם בוחרים בחברת ניקיון ופוליש המעניקה שירותי פוליש לבית מקצועיים באמצעות מכונות וחומרי ניקיון מיוחדים אתם משקיעים יותר בבית.

ההבדלים באים לידי ביטוי במגוון של סיטואציות:

העסקה

דרכי ההתקשרות מבחינת החוק בין העסקה של עוזרת בית לדוגמא, לבין העסקה של חברה המעניקה שירותי פוליש לבית הם שונים לחלוטין.

אם אתם מעסיקים עוזרת בית אתם מחוייבים כמעסיקים לדאוג לה לביטוח, לתנאים סוציאליים, תשלום עבור נסיעות מעבר לתשלום הרגיל, לחופשות ועוד.

מהצד השני, אם אתם מעסיקים חברת ניקיון עבור שירותי פוליש או חברת נקיון עבור נקיון כללי לבית אתם מתנהלים באמצעות הסכם עבודה עליו חתמתם. אתם לא מחויבים לדמי ביטוח, לא לתנאם סוציאליים ולא לתשלומים מעבר לתשלומי הניקיון.

חומרי ניקוי ומכונות

אחד ההבדלים המהותיים בעלי משמעות גבוהה לניקיון וגם עבור פוליש לבית וגם פוליש למרצפות הוא שימוש בחומרי ניקוי, ובמכונות. בעוד עוזרת בית משתמשת אך ורק בחומרי ניקוי שאתם מספקים לה, חברת ניקיון תדאג לחומרי ניקוי בהיקף מסוים. ובהתאם למה שהיא רואה לנכון עם התאמה אישית אל מצב הניקיון והפוליש שיש לעשות.

בנוסף, במקרה של פוליש למרצפות חברת הניקיון מאפשרת לכם ליהנות מאיכות גבוהה של מכונות המותאמות באופן אישי אל סוג המרצפות שלכם. ובכך גם לבצע פוליש איכותי ללא נזקים. כאשר חברת הניקיון מורכבת מאנשי צוות מקצועיים בעלי ניסיון וותק והתמחות, אין שום סיבה שהדבר לא ייעשה על הצד הטוב ביותר.

העסקה של עוזרת בית היא העסקה לפעם בשבוע, עבור מספר שעות. שירות מקצועי של חברת ניקיון המעניקה גם פוליש לבית יכולה להיקבע עבור מגוון של אלמנטים קבועים, אחת לכמה זמן כשאתם זקוקים לכך. חברת ניקיון היא גם בעלת צוות ניקיון, ולא אדם אחד, כך שישנו גם גיבוי, שירות לקוחות, ועוד.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית עם וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום המספקים ניקיון ברמה גבוהה.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה חדשנית. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי החלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבת הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי ואדיב. התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

שאלות ותשובות

היתרונות כוללים שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, צוות מקצועי ומיומן, ושירות מותאם אישית שמבטיח תוצאות מבריקות ועמידות לאורך זמן.

התהליך כולל ניקוי ראשוני של הרצפות, מריחת חומרי פוליש מתקדמים, שימוש במכונות פוליש מקצועיות להברקה, ולבסוף ייבוש להבטחת מראה מבריק ונקי.

חברת “לבנדר” מציעה מספר סוגי פוליש, כולל פוליש קריסטל, פוליש ווקס, ופוליש סילר, כל אחד מהם מותאם לסוג הרצפה ולצרכי הלקוח.

משך העמידות של הפוליש משתנה בהתאם לסוג הפוליש והשימוש ברצפה, אך פוליש איכותי יכול להחזיק עד שלוש שנים עם תחזוקה נכונה.

5/5 - (2 votes)
אולי יעניין אותך גם
פוליש לרצפה

נמאס לכם לשטוף כל הזמן את המרצפות ותמיד לקבל את אותה התוצאה? לנו בחברת לבנדר יש את הפתרון המושלם עבורכם!

קרא עוד »

התקשרו עכשיו לקבלת הנחה משמעותית על כל שירותי הפוליש שלנו!

(מבצע זה מוגבל ל-7 הזמנות בלבד)

Call Now Button