חברת ליטוש מרצפות – שירות מבריק

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

אתם נכנסים אל תוך לובי של בית מלון, או בית הארחה מפנק ויוקרתי. מביטים מעלה על התקרה המוארת, ולפתע אתם מגלים שגם הרצפה עצמה מוארת, מנצנצת ונקיה.

אין ספק שאתם מרגישים באולם נשפים מהסרטים, וכמה הייתם רוצים שגם הרצפה בביתכם תיראה כך. לא מדובר בחלום שאינו בר השגה.

כיום כל חברת ליטוש מרצפות מקצועית ומומחית בתחומה תוכל להעניק לכם את המראה הנכסף הזה. איך תוכלו להשיגו, מה התהליך, כמה זמן זה לוקח והאם זה בכלל מתאים לכם? מיד נגלה לכם את המידע הנרחב.

חברת ליטוש מרצפות – מי היא, ומה תפקידה?

ליטוש המרצפות מעניק למרצפות שלכם את המראה המבריק והאחיד, ומיישר את הרצפה. ללא שום צורך בהתעסקות עכשיו של הרכבת מרצפות חדשות.

מדובר בתהליך שמספק לכם רצפה מבריקה ואחידה לבערך 15 שנים. זהו לא תהליך קצר, והחיים שלכם יהיו משובשים לכמה ימים. אך זה בהחלט תהליך שמשתלם לעשות אותו.

חברת ליטוש מרצפות למעשה משחיזה את הרצפה ומורידה ממנה שכבה דקיקה. זאת על מנת ליישר את הרצפה ולתת לה את המראה החדש, האחיד והמנצנץ. אנשי המקצוע ששכרתם יעברו על המרצפות עם מכונה ייחודית שתשייף את הרצפה. השיוף נעשה באמצעות דיסקית אבן או דיסקית יהלום, ובדרגה מסוימת שמחליט בעל המקצוע.

על פי המומחים של חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש ליטוש מרצפות מסיר כתמים קשים. מנקה את הרצפה, ומעניק לכם בעצם רצפה חדשה בלי להחליף אותה.

למה לכם ליטוש מרצפות מלכתחילה?

אנחנו יודעים מה אתם חושבים, למה לכם מההתחלה להתעסק עם ליטוש מרצפות. אתם הרי הולכים עליהן, לא מסתכלים עליהן ובכלל, כמה זמן זה יחזיק בבית שלכם שיש בו תנועה רבה.

אבל אתם זוכרים את הלובי המבריק ההוא שראיתם? ואת הרצפה המנצנצת בבית המלון או הצימר? זה לא קורה לבד. ואתם מאד קרובים להיות אותו מקום מפואר שהתארחתם בו, ולהרגיש בחופשה, בבית.

ליטוש המרצפות הוא מה שאתם זקוקים לו אם מרצפות שלכם ישנות, בעלות הבדלים בגובה ויש בהן חורים. גם אם יש על הרצפה שריטות מגרירה של ריהוט, וגם אם הרצפה דהויה ואין לה ברק.

ליטוש הרצפה יכול לבוא גם אם אתם פשוט רוצים להתחדש, ולאו דווקא כי הרצפה עם הבדלי גובה או עקומה.

איזה מרצפות מתאימות לליטוש על ידי חברת ליטוש מרצפות

רגע לפני שאתם רצים להזמין ולסגור עם חברת ליטוש מרצפות כדאי שתדעו שלא כל סוגי המרצפות יכולות לעבור ליטוש. המרצפות שכן יכולות הן מרצפות שיש, או מרצפות טרצו. מרצפות מסוג גרניט פורצלן לא יכולות לעבור ליטוש.

תוך כמה זמן הקסם מתבצע

ליטוש מרצפות הוא תהליך ארוך שלוקח די הרבה זמן. מדובר ביום עבודה לרצפה של עד 30 מטר מרובע, מה שמשאיר אותנו עם בערך 4 ימי עבודה שבהם החיים שלכם ולוח הזמנים עומד מעט להשתנות.

חשוב גם לדעת, בין השלב שבו מתבצע הליטוש לבין השלב שבו מורחים את הסילר או את ההברקה יש להמתין. ההמתנה נעה בין שבוע לבין 4 שבועות. כל זה תלוי כמובן בסוג המרצפות. בזמן הליטוש וגם אחרי ניתן יהיה לדרוך על המרצפות אך מאד בזהירות על מנת שלא להכתים אותה.

לאחר מריחת הסילר ממתינים עד 24 שעות שבהם אסור בשום פנים ואופן לדרוך על המרצפות המלוטשות.

איך לתחזק את הרצפה לאחר ביצוע ליטוש מרצפות

תחזוקת מרצפות מלוטשות היא לא תחזוקה מורכבת מדי ואין בה יותר מזהירות מינימלית. אין לשפוך חומר כימי על הרצפה, וגם לא לשפוך יותר מדי מים בזמן השטיפה.

לא להניח שקיות עם זבל שעלול לנזול מהשקית, ולא לגרור את הריהוט. גרירת ריהוט שורט את המרצפות ומחזיר אתכם לנקודת ההתחלה לפני הליטוש.

כך תגלו שיטות ליטוש לא איכותיות

כשמדובר על ליטוש המרצפות, לא מתפשרים על האיכות. לכן מומלץ תמיד לשכור את החברות שקיבלתן עליהן המלצות. החברות שהן הכי מקצועיות, מומחיות בתחומן ובעלות וותק ונסיון בתחום.

יחד עם זאת, ידע כללי על איך שיטות הליטוש הלא איכותיות נראות, לא יזיק לאף אחד. היות וליטוש מרצפות הוא עסק מאד עדין, וכך תדעו מה לא צריך לעשות:

ליטוש מרצפות באמצעות נייר ליטוש

ליטוש מרצפות עם נייר ליטוש המודבק לסקוצ' ואז מתבצע ליטוש הוא שגוי. גם רשת שיוף המיועדת לעץ המשייפת את הרצפה היא שיטה שגויה הגורמת לנזק. השיטות הללו הן לא שיטות ליטוש יהלום, והן אינן שיטות נכונות.

שיטת הסקוצ'

שיטה זו היא שיטה שמשתמשים בה בדרגות משתנות. השיטה מלטשת את הרצפה באופן מסוים, אך היא לבטח לא עושה זאת כמו מכונת יהלום שעושה את זה באופן מקצועי ומדויק. ישנם בעלי מקצוע שמבצעים את השיטה הזאת לצורך שימור ליטוש. אך קחו בחשבון שאסור לבצע אותה לצורך פעולת ליטוש ראשונית מלכתחילה.

הנוחות שלכם, ההתרגשות שלנו

כל חברה מקצועית ומכובדת המתמחה בתחום מאמינה שמקצועיות מתחילה בראש ובראשונה, באדם. ולכן, אנחנו כאן למענכם כבר משיחת הטלפון הראשונה בה תרצו להתייעץ איתנו.

לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית עם וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום הניקיון.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה חדשנית. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבה בשל הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי ואדיב. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

דרג
אולי יעניין אותך גם
מה זה סילר

בבתים רבים נמצא משטחים של אבן טבעית או בטון על גבי הרצפה, הקירות וגם בכניסה לבית. חומרים אלו שנחשבים לבעלי

קרא עוד »
Call Now Button