חברת פוליש לבית ולעסק

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

בשעה טובה סיימתם שיפוץ לבית או למשרד. זה בדיוק הרגע שבו אתם זקוקים לשירות חברת פוליש לבית ולעסק שתעניק לכם את הטאצ' המבריק והסופי. באמצעות פוליש איכותי, הרצפה שלכם תהיה מבריקה, נוצצת וזוהרת. ממש כמו בבתי המלון היוקרתיים ביותר.

ישנם כמה סוגים עבור פוליש ולכן מומלץ להתייעץ עם החברה המקצועית ששכרתם לצורך ביצוע הפוליש. ולראות איזה סוג מתאים לכם, על מנת להתאים אישית ולא לגרום לנזקים אלו ואחרים.

חברת פוליש לבית ולעסק – כאן גרים ועובדים בכיף

אנחנו לא תמיד מייחסים לזה חשיבות, אבל למרצפות שלנו יש משמעות וחשיבות רבה. לפני הכל הן יוצרות רושם ראשוני ומקרינות אור על כל החלל שבו הן נמצאות. ושנית, אנחנו מתהלכים עליהן. והן צריכות להיות מזמינות, נעימות, ונקיות. כאשר המרצפות הן גם מבריקות וזוהרות אנחנו בכלל מקבלים רושם מושלם עליהן גם ויזואלית וגם ברמת האיכות.

כמה פעמים יצא לכם להגיע אל צימר, בית מלון או כנס מיוחדים ולהתלהב מזוהר וברק הרצפה? אתם יכולים להגיע אל אותה רמת זוהר והברקה גם אצלכם בבית. או אצלכם במשרד, לצורך העניין.

אם אתם אחרי שיפוץ, ואין עדיין ריהוט, דעו כי זה משפיע באופן משמעותי על זמן הפוליש, על המחיר וגם על האיכות. אך אם אתם פשוט שוקלים לבצע פוליש. עדיין הפוליש יהיה יעיל ואפקטיבי עם תזכרו חברת פוליש לבית ולעסק מקצועית שיודעת לעשות את העבודה.

איזה סוגי פוליש קיימים?

על מנת שהמרצפות בבית ובעסק יקבלו את הפוליש המתאים ובהתאמה אישית, חשוב שתדעו איזה סוגי פוליש קיימים. ישנם שלושה סוגים עיקריים שיהפכו את המרצפות שלכם לתכשיט הזוהר של המתחם:

פוליש סילר

פוליש סילר הוא חומר חיצוני שמורחים על המרצפות והוא יותר מתאים לאיטום, ולא לנקיון. חומר הסילר מגן על המרצפות מלחות ומלכלוך מצטבר. יש לחומר תכונות הברקה, ועל כן משלבים אותו בכל זאת בפוליש. התהליך נעשה עם מכונה ייחודית המפזרת את החומר על המרצפות עם רולר או מברשת. הסילר חייב לקבל התאמה אישית לסוג הרצפה, על ידי אנשי מקצוע בלב כמובן.

הברקה קריסטלית

ההברקה הקריסטלית היא למעשה פוליש קריסטל איכותי הנעשה באמצעות מכונה ייחודית לו. המכונה מקרצפת את הרצפה ומשלבת כמה חומרי הברקה בתוך הקרצוף. התהליך נעשה במספר שלבים שבהם בכל שלב משתמשים בחומרים אחרים. החומרים מוחדרים אל תוך המרצפות. אם בבעלותכם מרצפות גרניט פורצלן מומחי לבנדר שירותי נקיון ופוליש ממליצים שתוודאו האם ניתן לבצע פוליש על מרצפות אלו. ישנם סוגי פוליש המזיקים לסוג זה של מרצפות.

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא למעשה חומר דמוי שעווה. החומר מבריק את הרצפה ואף הופך אותה לחלקה. כל חברת פוליש לבית ולעסק המבצעת פוליש לרצפה עם ווקס תמרח את החומר באופן אחיד. הדבר נעשה באמצעות מכונה ייחודית בעלת גלגל היוצר אחידות בפיזור החומר. זהו פוליש חיצוני בלבד וההברקה בו מתקיימת ללא שום החדרת חומרים אל תוך הרצפות.

4 טיפים עיקריים לבחירת פוליש לבית ולעסק

כל חברת פוליש לבית ולעסק שתבחרו תשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. ואת החומרים הטובים ביותר. וזאת על מנת שהפוליש שתקבלו יהיה מושלם ולשביעות רצונכם.

על מנת שתוכלו לבחור את הפוליש המתאים, יש לנו מספר טיפים עבורכם:

  • אם אין בבעלותכם מרצפות גרניט ופורצלן, פוליש קריסטל הקרוי בעצם 'הברקה קריסטלית' הוא הפוליש הטוב ביותר. החומרים חודרים אל תוך המרצפות תוך כדי קרצוף, מה שמעניק גם נקיון וגם הברקה. הפוליש נעשה במספר שלבים והוא לוקח זמן, לכן סבלנות נדרשת.
  • בדקו מה מצב המרצפות לפני שאתם מזמינים חברת פוליש לבית ולעסק לצורך התהליך. אם המרצפות ישנות זה עלול לשבש את התהליך. מרצפות ישנות עלולות להתפורר. רצוי על מרצפות ישנות לבצע קודם ליטוש, ורק לאחר מכן פוליש סילר, או ווקס.
  • הכינו תקציב מסודר מראש. זה די ברור שתקציב הוא שיקול חשוב ומרכזי בנושא של פוליש לבית ולעסק אך חשוב שיהיה לכם תקציב מוגדר. אם אתם למשל בוחרים בפוליש מסוג פוליש קריסטל מומלץ לקחת בחשבון עלות יקרה יותר. חומרי הסילר והוקס הם זולים משמעותית מחומרי הקריסטל.
  • חשבו לרגע כמה אנשים מתהלכים על הרצפה, כי זה שיקול שחשוב לדעת אותו. אם יש הרבה תנועה בחדר הפוליש לא יחזיק לכם לזמן ארוך. פוליש ווקס וגם סילר הם סוגי פוליש המתכלכלים מהר ורואים עליהם שריטות ותנועה מרובה. לעומת זאת, הברקה קריסטלית לא תתלכלך ולא תישרט.
  • בחרו בחברה מקצועית, בעלת נסיון, וותק ומומחיות. כמו שאתם בוחרים כל איש מקצוע הביתה, או כל שירות שאתם מחפשים. ותרים אחר חוות דעת, ביקורות והמלצות, גם כאן במקרה של חברת פוליש איכותית מומלץ שתעשו זאת. שאלו חברים, קולגות, או אם ראיתם רצפה ספציפית שמצאה חן בעיניכם.
  • בקשו לראות עבודות קודמות, לשוחח עם לקוחות קודמים או נוכחיים ואל תתביישו. אתם הולכים להפקיד את אחד המוצרים החשובים ובעלי תפקיד מרכזי בבית ובעסק בידיהם של אנשי מקצוע. זה טבעי לבדוק את איכות בעל המקצוע.

לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון בפריסה ארצית עם וותק וניסיון של מעל 20 שנים. לחברה צוות ניקיון מקצועי מהטובים בתחום המספקים ניקיון ברמה גבוהה.

חברת לבנדר שירותי ניקיון ופוליש מעניקה שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבלן, ניקיון לאחר שריפה והברקה ופוליש בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן, הסרת שטיחים, ניקוי החלונות, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, שאיבת הצפות ועוד.

חברת לבנדר מאמינה בהענקת שירות אישי ואדיב. התקשרו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר או שלחו לנו הודעה: 072-3712414

דרג
אולי יעניין אותך גם
הברקה קריסטלית

הברקה קריסטלית מחיר החל מ-29 ש"ח למטר. הברקה לכל סוגי הרצפות: גרניט פורצלן, שיש, ועוד.. התחייבות למחיר הזול ביותר! ולאיכות

קרא עוד »
ניקיון ופוליש

ניקיון ופוליש עם חברה מובילה בתחומה! חברת לבנדר מספקת שירותי פוליש וניקיון כבר למעלה מעשור. מחירים מעולים להזמנת פוליש וניקיון

קרא עוד »
Call Now Button