5 טיפים לניקיון מושלם של דלתות הפנים בבית ובמשרד

מחפשים חברת ניקיון איכותית באזורכם? השאירו פרטים או התקשרו 072-3712-414

מתעניינים במחיר? לחצו כאן למעבר למחירון.

בין שירותי החברה: ניקיון לאחר שיפוץ, מסירה מקבל"ן, ניקיון לאחר שירפה, הברקה ופוליש מתקדמים, הסרת שטיחים, ניקוי חלונות פרטיים\מסחריים, ניקיון חנויות ומשרדים, מחסנים, מפעלים ובתי מלאכה, שאיבת הצפות, ניקיון חדרי מדרגות ועוד.

❗️חברתנו לא מספקת שירותים מסוג:

  • מתן שירותי עוזרות בית לבתים פרטיים ומשרדים.
  • ניקוי משרדים/חדרי מדרגות על בסיס קבוע,יומיומי וחודשי.
  • אחזקות שוטפות למיניהם
תוכן עניינים

דלתות פנים הן פריט ריהוט לכל דבר ועניין, ולכן קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם מנקים אותן. ניקוי יסודי של דלתות הפנים, נחוץ והכרחי גם לצרכי שמירה על סביבת מגורים ו/או עבודה נקייה  וגם לצרכי שמירה על איכויות הדלת ונראותה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שפעולת הניקוי של כל דלת פנים, חייבת להיות מותאמת לחומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת.

ניקיון מושלם של דלתות הפנים – כיצד?

על מנת לאפשר גם לכם ליהנות מניקיון מושלם של דלתות פנים, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לניקוי יסודי של דלתות הפנים בבית או במשרד:

הקפידו לעשות שימוש אך ורק בחומרי ניקוי המותאמים לחומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת. 

כיום, תוכלו למצוא היצע מגוון של חומרי ניקוי המיועדים לכל חומר גלם אפשרי, לרבות, חומר ניקוי לעץ, חומר ניקוי למתכות, חומר ניקוי לזכוכית וכדומה. שימוש בחומר ניקוי אשר איננו מותאם לחומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת, עלול לפגוע בנראות הדלת ואף לייצר כתמים אותם תתקשו להסיר. 

הימנעו מהתזה ישירה של חומר הניקוי על גוף הדלת

התזה ישירה של חומר הניקוי על גוף הדלת עלולה ליצור כתמי התזה אותם תתקשו להסיר. את חומר הניקוי יש להתיז אך ורק על מטלית נקייה באמצעותה תנקו את גוף הדלת. אופן ניקוי זה מתייחס גם לניקוי מרכיבי הדלת, לרבות, ידיות, פאנלים וכו.

הסרת אבק באמצעות מטלית לחה

לפני שאתם מנקים את גוף הדלת ומרכיביה באמצעות חומר ניקוי כזה או אחר, חשוב לבצע פעולה להסרת אבק מכל צידי הדלת, לרבות, משקופים.

ניקוי גוף הדלת 

ניקוי מסוג זה חייב להתבצע באמצעות מטלית לחה ומייד לאחר מכן יש לעבור על הדלת עם מטלית יבשה וזאת לצרכי ייבוש מוחלט של חומר הניקוי בו עשיתם שימוש.

מטלית לחה

כאשר אתם מעבירים מטלית לחה על גוף הדלת, וודאו כי המטלית אינה חודרת לאזור בו מופיע צוהר בדלת (במידה וקיים) וזאת על מנת למנוע התנפחות מקומית של האזור.

חשוב לציין שטיפים אלו שימושיים גם לדלתות זכוכית שלגביהן חשוב לעשות שימוש בחומרי ניקוי לזגוגיות, כאשר חשוב להימנע מהתזת חומר הניקוי ישירות על גוף הדלת.

ניקוי יסודי של מוצרי הפרזול בדלתות פנים 

את מוצרי הפרזול המופיעים בגוף הדלת, לרבות, ידיות, צירים, מסגרות ו/או עיטורי אלומיניום, מומלץ לנקות לאחר השלמת פעולת הניקוי של גוף הדלת, כאשר גם ניקוי של מוצרי הפרזול מומלץ שייעשה בהתאם לטיפים המופיעים לעיל, לרבות, הימנעות מהתזה ישירה על חומר הניקוי והקפדה יתרה על שימוש בחומרי גלם המותאמים למתכות. כמו כן, ניתן לעשות שימוש בתערובת ביתית אותה מכינים ממספר טיפות של אקונומיקה וחומץ טבעי. את התערובת יש לשפוך על גבי מטלית לחה ולהבריק את הידיות, הצירים ומסגרות האלומיניום.

חזרה לדף הבית – חברת ניקיון

דרג

גלרייה לפני ואחרי

Call Now Button